آهنگ پوکر فیس لیدی گاگا خواننده مشهور سبک پاپ، از کارهای موفق این هنرمند آمریکایی می باشد که به عنوان دومین تک آهنگ آلبوم شهرت و در سال ۲۰۰۸ منتشر شده است.

استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا “Stefani Joanne Angelina Germanotta” با نام هنری لیدی گاگا (Lady Gaga) در دنیای هنر و موسیقی یک شخصیت شناخته شده می باشد که او را بواسطه خلاقیت در سبک کارهایش می شناسند.

درباره لیدی گاگا

لیدی گاگا متولد ۲۸ مارس سال ۱۹۸۶ در نیویورک آمریکاست که در زمینه خوانندگی، ترانه نویسی و بازیگری فعالیت دارد. لیدی گاگا خوانندگی را در جوانی و اجرا بر روی صحنه در دوران مدرسه آغاز کرد و نهایتا سالها بعد اولین آلبوم خود به نام شهرت “The Fame” را ارائه داد.

لیدی گاگا از محبوب ترین خواننده های سبک پاپ در سال های اخیر بوده است
لیدی گاگا از محبوب ترین خواننده های سبک پاپ در سال های اخیر بوده است

آلبوم شهرت موفقیت های بسیاری را برای او به همراه داشت بطوریکه در سطح جهانی ۱۲ میلیون نسخه از آن به فروش رفت، تک آهنگ های مشهور فقط برقص و پوکر فیس در این آلبوم محبوبیت بسیاری یافتند و بر فروش آلبوم تاثیرگذار بودند. آلبوم شهرت نقدهای مثبت بسیاری را دریافت کرد و آغازی بر موفقیت های ادامه دار لیدی گاگا گردید.

لیدی گاگا و آلبوم شهرت (The Fame)

آلبوم شهرت لیدی گاگا تاثیر بسزایی در محبوبیت وی داشته است
آلبوم شهرت لیدی گاگا تاثیر بسزایی در محبوبیت وی داشته است

لیدی گاگا در این اثر که دومین تک آهنگ آلبوم شهرت وی می باشد از ضرب تند و رقص گونه خاصی که در تک آهنگ اول این آلبوم به نام فقط برقص “Just Dance” نیز بکار رفته است استفاده کرده است.

آهنگ پوکر فیس لیدی گاگا در بسیاری از چارت های جهانی در رده اول قرار گرفت و امروزه نیز در میان طرفداران پوکر از جمله آثار هنری محبوب و جالب توجه می باشد. همچنین موزیک ویدئو تهیه شده برای آهنگ پوکر فیس جذاب و تاثیرگذار بوده به نحوی که در یوتیوب بارها مشاهده گردیده است و از جمله ویدئوهای پربازدید این هنرمند سبک پاپ محسوب میگردد.

پرفروش شدن آلبوم شهرت و تک آهنگ هایش باعث گردید این اثر در لیست آهنگ های پرفروش دنیا قرار گیرد و همچنین محبوبیت یافتن این اثر باعث جلب توجه و اهدای جوایز متعددی به آن گردید. از آلبوم شهرت به عنوان یکی از گام های مهم لیدی گاگا در مسیر پیشرفت و محبوبیت بیشتر یاد می شود.

پوکر فیس در بازی پوکر به حالت بی چهره اطلاق می شود که در آن بازیکنان تلاش می کنند احساسات ضعف و یا قدرت را در چهره خود بروز ندهند.

آهنگ پوکر فیس لیدی گاگا

درباره آهنگ پوکر فیس لیدی گاگا

عنوان آهنگ برگرفته از اصطلاح پوکر فیس در بازی پوکر است و ایده اصلی در پس زمینه این آهنگ درباره دوجنس گرایی (Bisexuality) می باشد و در متن شعر آن تلاش شده است به شکل غیر مستقیم به مسائل مختلف درباره روابط جنسی پرداخته شود. مضمون آهنگ پوکر فیس اشاره به زنی دارد که با حالت بی چهره خود احساساتش درونش را مخفی نگاه می دارد.

آهنگ پوکر فیس لیدی گاگا از محبوبترین آثار میان پوکربازان میباشد
آهنگ پوکر فیس لیدی گاگا از محبوبترین آثار میان پوکربازان میباشد

آهنگ این ترانه توسط خود لیدی گاگا به همراه ترانه نویس مراکشی-سوئدی به نام Nadir Khayat که به نام RedOne شهرت دارد تهیه شده است.

موزیک ویدئوی آهنگ پوکر فیس لیدی گاگا

در ادامه موزیک ویدئو آهنگ پوکر فیس “Poker Face” لیدی گاگا را مشاهده می نمایید، امیدوارم از این آهنگ لذت ببرید.

موزیک ویدئو آهنگ پوکر فیس لیدی گاگا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *