شخصیت پرنفوذ دنیای قمارخانه ها، استنلی هو (به انگلیسی Stanley Ho) که نقش مهمی در پایان تسلط پرتقالی ها بر منطقه ماکائو داشت و همچنین از بنیان گذاران ماکائو به شکل امروزی به عنوان مرکز قمار جهان بود دیروز در ۲۶ ماه می ۲۰۲۰ و در سن ۹۸ سالگی در هنگ کنگ درگذشت.

زندگینامه استنلی هو

وی متولد ۲۵، نوامبر سال ۱۹۲۱ بود جایی که او در یک خانواده ثروتمند و پرنفوذ متولد شد ولی در ۱۳ سالگی پدرش دچار ورشکستگی مالی شد و در اثر افسردگی حاصل از این موضوع خانواده را تنها گذاشت.

با اینحال مسیر سرنوشت مجدد به وی این شانس را داد که پس از پدرش راه موفقیت را پیدا کند و به یکی از ثروتمندان و پرنفوذترین افراد در دنیای کسب و کارهای قمار تبدیل گردد بطوریکه از وی به عنوان پدر قمار چین و منطقه ماکائو به شکل مدرن نامبرده می شود.

استنلی هو، پدرخوانده قمار ماکائو

گزارش منتشر شده از طرف خانواده وی مرگ او را در آرامش و در هنگام خواب اعلام کرده است که البته به دلیل مرگ وی در این گزارش اشاره نشده است.

فعالیت های استنی هو

آقای هو در شرکت ها و در زمینه فعالیت های بسیاری صاحب سهام بود و به مشارکت می پرداخت که از جمله آنها کازینوها، خدمات مسافربری با هلیپوکتر و کشتی به منظور جابجایی مشتریان بین هنگ کنگ و ماکائو، فروشگاه ها، هتل ها و خطوط هوایی پرواز به ماکائو بود.

او در دوران زندگی خود چهار زن و در مجموع ۱۷ فرزند داشت که حال پس از مرگ وی و در روزهای آتی تکلیف تقسیم ثروت عظیم وی میان آنها مشخص خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *