دو زن راهبه کاتولیک آمریکایی به برداشت مبلغی معادل ۵۰۰,۰۰۰ دلار آمریکا برای پرداختن به بازی قمار در سفر به لاس وگاس اعتراف کرده اند.

این دو شخص با نام های خواهر Mary Kreuper و خواهر Lana Chang هر دو از مدرسه کاتولیک St James Catholic واقع در شهر Torrance از ایالت کالیفرنیا می باشند.

اعتراف راهبه ها به سرقت پول برای تفریح در لاس وگاس

طبق اعترافات این دو راهبه توانسته اند این مبلغ را از طریق برداشت غیرقانونی از مبالغ جمع آوری شده به عنوان امور خیریه ها و شهریه های دوره های آموزشی برای کودکان جمع آوری کنند و سپس پول ها را برای نگهداری به حساب های جداگانه ای که مربوط به خودشان بوده است و برای ذخیره این مبالغ در نظر گرفته بودند منتقل می نموده اند که نهایتا طی حسابرسی های انجام شده رازشان فاش می گردد.

گزارش ایندیپندنت از سرقت

به نقل از خبرگزاری Independent آنطور که به نظر می رسد این دو زن راهبه با هم دوستی نزدیکی داشته و این کار را در طول ۶ سال به انجام رسانیده اند، البته پس از فاش شدن این موضوع آنها ابراز پشیمانی نموده و قول داده اند مبلغ را بازگردانند.

خواهر Mary Kreuper سابقه حضور در این مدرسه کاتولیک به مدت ۲۹ سال را داراست و همچنین خواهر Lana Chang بیش از ۲۰ سال است که در این مکان مشغول به فعالیت می باشد.

پس از با فاش شدن این موضوع Francis Grimes از مسئولین این مدرسه کاتولیک با توضیح اینکه آنها اقدام به سرقت از کودکانی کرده اند که به این پول احتیاج داشته اند اقدام آنها را وحشتناک توصیف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *