اینبار Rich Wilde شخصیت مشهور بازی های اسلات در بازی Book of Dead یا همان کتاب مرگ تولید شرکت Play N Go که در میان بازیکنان اسلات بسیار مورد توجه قرار گرفته، ظاهر شده است.

جلوه های بصری بازی کتاب مرگ

استفاده از ترکیب موزیک پس زمینه مناسب، افکت ها صوتی هیجان انگیز، تصاویر و ترکیب رنگ های مناسب با حال و هوای اسرار آمیز به همراه حالت های wild جذاب توانسته است این بازی را به یکی از پرطرفدارترین بازی های اسلات در میان ژانرهای رازآلود تبدیل کند.

گرافیک پس زمینه و همچنین کادر بازی که با ظرافت خاصی طراحی شده اند حس و حال دوران فرعون های مصر را تداعی می کنند که این موضوع با موزیک پس زمینه مرتبط جلوه بیشتری می یابد، همچنین این پوسته بطور غالب در نشانه ها و طراحی علامت ها نیز حفظ شده است که یک ترکیب مرتبط و همگون را بوجود آورده است.

بازی اسلات کتاب مرگ

نکات فنی درباره این بازی

از نظر تکنیک های بکار رفته در بازی می توان به مواردی مانند افزایش سرعت چرخش حلقه ها و پیشنهاد فعال کردن Fast Play به بازیکن اشاره کرد، همچنین وجود ویژگی توقف دستی از جمله دیگر قابلیت های خوب در بازی است که مورد توجه بازیکنان حرفه ای قرار گرفته است.

یکی از نکات جالب در بازی این است که در صورت بدست آوردن ترکیب موفق بازیکن امکان این را دارد که پیش از جمع آوری مبلغ جایزه بدست آمده اقدام به انتخاب یک بازی جانبی نماید، که در این بازی جانبی شخص می تواند با حدس زدن رنگ خال کارت های بازی بین مشکی و قرمز مبلغ جایزه خود را دوبرابر نماید و یا اینکه با پیش بینی بین چهار خال کارت های بازی مبلغ بدست آمده را ۴ برابر نماید.

بازی اسلات کتاب مرگ

جدول پرداخت بازی کتاب مرگ

باکس بازی دارای ۵ ستون عمودی و سه ردیف افقی است که مجموعا ۱۰ خط شرط بندی برای آن طراحی شده است، در طول بازی در صورت بدست آوردن سه کتاب بازی که Scatter نام دارد موفق خواهید شد که حالت Wild را فعال نمایید.

در این حالت یکی از نمادهای بازی به عنوان سمبل انتخاب خواهد شد و به شما تعداد Spin رایگان با افزایش شانس قرارگیری سمبل ها در هر ستون از بازی جایزه داده می شود، در صورتی که شانس با شما یار باشد میتوانید مبالغ شگفت آوری را بدست بیاورید.

در پایان حتی اگر قصد بازی بصورت جدی را ندارید پیشنهاد می کنم همانطور که در ابتدای این نوشته نیز توضیح داده شد، حتما نسخه رایگان بازی را تجربه کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید و لحظات هیجان انگیزی را تجربه کنید 🙂

3 Comments

  • حسام شریفی پور, مهر ۸, ۱۳۹۹ @ ۱۱:۱۴ ب٫ظ Reply

    آقا ممنون اصلا بدجور قفلی زدم روی این بازی

    • admin, مهر ۹, ۱۳۹۹ @ ۱۱:۵۲ ب٫ظ Reply

      ممنون از به اشتراک گذاری تجربتون از بازی!

  • saeedbaomid, شهریور ۱۸, ۱۴۰۲ @ ۳:۲۰ ب٫ظ Reply

    تبریز.شهرک اوغلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *