جسیکا آی مبارز زن یو اف سی و از جمله زنان ورزشکار سکسی مبارزات ترکیبی ام ام ای تصمیم گرفته عکس، فیلم و تصاویر لخت خود را بصورت آنلاین به طرفدارانش بفروشد!

فروش عکس لختی و سکسی از اندام خود در ازای دریافت پول از جنجالی ترین تصمیم هایی است که یک شخص {مرد یا زن} میتواند در طول دوران زندگی اش بگیرد، حتی این موضوع وقتی پای زنان ورزشکار خوش اندام مانند جسیکا آی مبارز زن یو اف سی در میان باشد پرحاشیه تر نیز میگردد.

بله، جسیکا آی مبارز زن سکسی یو اف سی واقعا تصمیم گرفته که تصاویر، فیلم و عکس لخت خود را بصورت آنلاین و در مقابل پول بفروشد!

جسیکا آی مبارز زن یو اف سی

جسیکا آی عکس و فروش تصاویر لخت

عکس سکسی از جسیکا آی مبارز زن یو اف سی
عکس سکسی از جسیکا آی مبارز زن یو اف سی

جسیکا آی مبارز زن موفق رشته ام ام ای متولد سال ۱۹۸۶ در آمریکاست که در سال ۲۰۱۵ توسط مجله FOX Sports به عنوان برگزیده در لیست از بهترین مبارزان زن یو اف سی با خصوصیات تهاجمی قرار گرفت، این دختر جذاب حاضر در رینگ مسابقات البته به عقیده بسیاری از کارشناسان در زمینه دفاع نیز عملکرد بسیار خوبی را در طول مبارزاتش به نمایش گذاشته است.

اگرچه مانند بسیاری از حواشی سلبریتی های مشهور همه چیز از یک روز عادی و کاملا معمولی شروع شد، با اینحال تنها مدتی پس از آنکه ورزشکار زن موفق مبارزات یو اف سی “UFC” اعلام کرد تصمیم دارد تصاویر لخت، فیلم و عکس های سکسی خود را به طرفدارانش در ازای دریافت پول بفروشد دیگر کمتر کسی در دنیای اخبار پاپاراتزی میتوانست آنروز را یکروز عادی بنامد!

البته برخی از این حاشیه ها نیز به انتقاد از مقامات یو اف سی گرایش پیدا کرد؛ مسئولان این کمپانی بارها توسط ورزشکاران حاضر در این رقابت ها و یا حتی سایر چهره های ورزشی به عدم پرداخت متناسب پول به ورزشکارها متهم شده است. منقدین یو اف سی معتقد هستند که مدیران این کمپانی حاضر نیستند مبلغ پولی که متناسب با سهم واقعی مبارزان است را پرداخت کنند.

بگذریم، به هر صورت: این توییت جسیکا آی دختر مو مشکی جذاب مسابقات رزمی به نوعی فضای مجازی را مانند بازی انفجار کازینو منفجر کرد. {عجب تشبیهی!}

توییت منتشر شده از عکس سکسی لخت جسیکا آی مبارز زن یو اف سی

اگر فکر کرده اید اینها تنها شایعات است باید بگویم سخت در اشتباهید زیرا مبارز سکسی زن یو اف سی، جسیکا آی “Jessica Eye” که از این تصمیم خود بسیار مطمئن هست حتی یک لیست قیمت برای انواع تصاویر و حالات مختلف سکسی {بله، منظورم همان پوزیشن است…} که شخص خریدار میتواند سفارش دهد تهیه نیز کرده است!

لیست قیمت منتشر شده توسط جسیکا آی برای سفارش عکس، فیلم و تصاویر لخت سکسی از بدن خود

جسیکا آی از ورزش تا تصاویر برهنه و عکس های سکسی

تصمیم جسیکا آی البته بسیاری را که لابد ادعای متمدن بودن دارند ناراحت کرد {شاید هم این جریان به غیرت لات و لوت های مجازی برخورد} بطوریکه این موضوع با هجمه گسترده ای از انتقادات اهالی ورزش، زنان و مردان یا حتی برخی طرفدارانش مواجه شد… با اینحال جسیکا آی معتقد است او بر بدن خود حق دارد و این یک مساله شخصی است که تصمیم گیری درباره آن تنها در اختیار اوست، وی در این رابطه و در پاسخ به انتقادها علیه خودش یک توییت هم منتشر کرد:

این زن ورزشکار زیبا درباره موضوع فروش عکس، فیلم و تصاویر سکسی لخت از بدن خودش نوشت:

من همان چیزی که گفتم را گفته ام، اینکه مردم اینقدر عصبانی هستند مثل کمدی است ولی آنها بودند که تقاضای قیمت گذاری برای دیدن تصاویر لخت من را داشتند. بدن من انتخاب من، چه کسی دوست داشته باشد و چه کسی خوشش نیاید.

صحبت های جسیکا آی مبارز زن یو اف سی درباره فروش تصاویر، عکس و فیلم لخت خود

جالب است که جسیکا آی این توییت را بصورت کامنت بر روی یک توییت طنز منتشر شده است که در آن تصویری از جاشوا فابیا مربی جنجالی دیگو سانچز که اخیرا دانا وایت رئیس یو اف سی را به داشتن رابطه سکس با زنان ورزشکار این مسابقات متهم کرده بود نیز به چشم میخورد. در این توییت طنز حساب کابری MacMallyMMA@ به عنوان یک نکته طنز اینطور نوشته که:

دوست دخترم در حال تماشای من است در حالیکه دارم تلاش میکنم به مردم در بانک توضیح بدهم که مبلغ ۷۰۰۰ دلاری برای سایت فقط طرفداران “OnlyFans” حتما یک اشتباه بوده است.

  • قابل اشاره است که سایت فقط طرفداران “OnlyFans” یک پلتفرم کسب درآمد از طریق ارائه خدمات ویژه V.I.P مانند فروش تصاویر، عکس و فیلم به طرفدارن در ازای دریافت پول میباشد.
  • همچنین یک نکته دیگه اینکه، مبلغ تعیین شده توسط این دختر سکسی {جسیکا آی} برای عکس کاملا لختی ۷۰۰۰ دلار است.

ورزشکار زن سکسی جسیکا آی و لذت لخت شدن

شاید برای عده ای درک این موضوع مشکل باشد ولی به هر حال برخی افراد و خصوصا خانم ها از لخت شدن و دیدن شدن بصورت برهنه یا نیمه برهنه در مقابل دیگران لذت میبرند {باور کنید فهیدن این موضوع سخت نیست، البته در اینجا قصد من هم حقوق زنان یا توسعه ایده های فمینیست و تنها بنظرم آمد بگویم که شاید پذیرفتن این مساله آنقدرها که برخی فکر میکنند هم مشکل نباشد.}… علاوه بر این باید در نظر داشت که فروش عکس لختی، تصویر و فیلم سکسی اینروزها به نوعی بازار برای کسب درآمد تبدیل شده است.

بنابراین وقتی پای پول وسط باشد بسیاری از ناممکن ها ممکن میشود و نیز آنچه برخی به عنوان ناهنجارها میدانند به راحتی به هنجار تبدیل میشوند، {حتی خود بنده به عنوان نویسنده علاقه دارم مطالب عمیق تر با گرایش فلسفه بنویسم ولی چون نون و آب ندارد به سمت نوشته های با محتوای روزمزه و فرهنگ پاپ روی آورده ام!} پس شاید بهتر است اخم هایتان را باز کنید و به دنیای جدیدی که در آن زندگی میکنیم خوش آمد بگویید!

فیلم جسیکا آی زن جنجگوی یو اف سی – جنبه ورزشی زندگی

جسیکا آی چه لخت باشد و یا اینکه با لباس ورزشی در رینگ مسابقات حریفان را زیر مشت و لگد بگیرد به هر حال یکی از زنان ورزشکار موفق است، برای اینکه با جنبه دیگری از روحیات این جنگجوی یو اف سی آشنا شوید پیشنهاد میکنیم ویدئوی دنباله این نوشته را مشاهده کنید.

  • در ویدئو زیر میتوانید فیلم برخی صحبت های این دختر مبارز درباره نگرشش به ورزش را مشاهده کنید {توضیح: بسیاری از قسمت های این فیلم سیاه و سفید است پس به گیرنده های کامپیتور خود دست نزنید!}:
فیلم صحبت های جسیکا آی مبارز زن سکسی یو اف سی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *