جیک پاول سلبریتی و یوتیوبر مشهور که البته مدتی است در بوکس نمایشی آماتور نیز وارد شده است در حرکتی عجیب کلاه بوکسور حرفه ای فلوید می ودر را برداشت و فرار کرد!

شاید تیتر این خبر کمی عجیب بنظر برسد ولی این اتفاقی است که واقعا رخ داده است! جیک پاول “Jake Paul” یوتیوبر مشهور که در طی برگزاری مراسم خبری پیش از مسابقه برادرش لوگان پاول “Logan Paul” با بوکسور حرفه ای فلوید می ودر “Floyd Mayweather” حاضر شده بود در اقدامی عجیب و غریب کلاه این قهرمان مشت زنی را دزدید و پا به فرار گذاشت!

مختصری درباره برادران پاول

فکر کردم شاید در دنیای فارسی زبانان، سلبریتی های خارجی مانند برادران پاول که از جنجالی ترین یوتیوبرهای آمریکایی هستند ناشناس باقیمانده باشند؛ بنابراین در آغاز این مقدمه را راجع به این دو برادر پرحاشیه اضافه کردم.

برادران سلبریتی لوگان پاول (چپ) و جیک پاول (راست)
برادران سلبریتی لوگان پاول (چپ) و جیک پاول (راست)
  • لوگان پاول: متولد ۱۹۹۵ در آمریکا. درباره حرفه و تخصص او اشارات زیادی آمده است مانند یوتیوبر، رپر، خواننده، کمدین، بوکسور، ترانه‌سرا، هنرپیشه و… ولی باور نکنید زیرا تنها تخصص او حاشیه سازی است!
  • جیک پاول: متولد ۱۹۹۷ در آمریکا. وی نیز با عناوینی مانند یوتیوبر، بازیگر، بوکسور، کمدین و خواننده رپ شناخته میشود ولی از من میشنوید وی نیز مانند برادر بزرگترش در کار حاشیه سازی است!

در حقیقت برادران پاول هر دو در ابتدا کار خود را از طریق انتشار ویدئو کلیپ های کمدی در اپلیکیشن واین “Vine” آغاز کردند و سپس دنیای خود را به یوتیوب و مسیر تبدیل شدن به سلبریتی های پرحاشیه توسعه دادند… جدیدترین تغییر مسیرشان هم راه اندازی یکسری مسابقات بوکس نمایشی است که جنجال بسیاری به پا کرده است.

جیک پاول کلاه بوکسور مشهور را دزدید

در واقع مراسم خبری پیش از مسابقه بوکس نمایشی لوگان پاول و فلوید می ودر بطرز عجیبی آرام پیش میرفت، البته همین آرامش به خودی خود مساله عجیبی بود. فلوید می ودر با دفاع از میراث خود در مسابقات بوکس حرفه ای حریفش را تنها یک یوتیوبر دانست که بدون شبکه های اجتماعی هیچ است و در مقابل لوگان پاول نیز تلاش کرد حاشیه هایی را بوجود بیاورد؛ از جمله اینکه به طعنه به بوکسور مشهور گفت:

من میدانم با زنت چکار کرده ای!

لوگان پاول خطاب به فلوید می ودر

این گفته لوگان پاول احتمالا اشاره به تصمیم اخیر فلوید می ودر دارد که به منظور تمرکز بیشتر بر تمرینات پیش از مبارزه اش از دوست دخترش خواسته است که خانه وی را ترک کند!

مراسم خبری در آستانه مسابقه بوکس نمایشی آماتور بین لوگان پاول و فلوید می ودر

به هر حال با همه این اوصاف این موارد چیز جنجالی نبود و همه آرام پیش میرفت {درست مانند آهنگ: همه چی آرومه کار حمید طالب زاده} تا اینکه جیک پاول تصمیم گرفت وارد ماجرا شود و ایده احمقانه اش را اجرا کند، او حتی لحظاتی پیش از اجرای این حرکت عجیب و غریب یک پست ویدئویی برای طرفدارانش منتشر کرد و گفت که تصمیم دارد کلاه فلوید می ودر را بدزدد!

  • در ویدئو زیر فیلم دزدیدن کلاه بوکسور مشهور فلوید می ودر توسط یوتیوبر جنجالی جیک پاول را مشاهده خواهید کرد {ویدئو به دلیل صحنه های دعوا، درگیری و زد و خورد +۱۸ میباشد، در صورت پخش نشدن بر روی ویدئو کلیک کنید و آن را در یوتیوب مشاهده نمایید.}:
فیلم دزدیدن کلاه فلوید می ودر توسط جیک پاول

جیک پاول و کسب درآمد از کلاهبرداری

جیک پاول اگرچه در این قضیه ضربات مشتی از فلوید می ودر دریافت کرد ولی با اینحال همانطور که در ویدئو مشاهده کردید نهایتا توانست با کلاهی که از بوکسور مشهور دزدیده بود پا به فرار بگذارد.

فیلم لحظه دستگیر شدن جیک پاول

البته این پایان ماجرا نبود و جیک پاول تنها ساعاتی بعد از این حرکت جنجالی که شاید بتوان برای توصیف آن از کلمه کلاهبرداری هم استفاده کرد اقدام به راه اندازی برند جدید خود به نام “Gotcha Hat” که اشاره به همین دزدی کلاه دارد نمود… وی میخواهد با استفاده از این برند تی شرت و کلاه به طرفدارانش بفروشد. او حتی در حالیکه مسرور از این جاه طلبی حماقت آمیز خود شیرینی میخورد، این عبارت را بر روی بدن خود خالکوبی نیز کرد و یک پست اینستاگرامی درباره تتو جدیدش منتشر نمود!

بنظر می آید اکنون جیک پاول برگ زرین دیگری بر افتخارات خود در دنیای سلبریتی های عجیب و غریب دنیای ما افزوده و به احتمال زیاد این موضوع زمینه ساز مسابقه بین او و فلوید می ودر بوکسور حرفه ای خواهد بود، البته پس از پایان مسابقه برادرش لوگان که مدتی دیگر به رینگ بوکس قدم خواهد گذاشت.

مراقب باشید کلاهتان را برندارند!

لیلاج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *