دن بیلزریان سلبریتی اینستاگرامی پرطرفدار که بخش مهمی از شهرت خود را از راه انتشار ویدئو و تصاویر با زنان زیبا بدست آورده است در یک مسابقه پوکر شرکت کرد.

در میان بسیاری از چهره های هنری، ورزشی و افراد سرشناس، دن بیلزریان (Dan Bilzerian) به عنوان یک سلبریتی جنجالی و پرحاشیه که فیلم ها و تصاویر متعددی از زندگی لوکس در کنار زنان زیبا را منتشر کرده شخصیت شناخته شده ایست. اگرچه نمیتوان دن بیلزریان را یک پوکرباز دانست با اینحال وی به دلیل شهرت خود در دنیای پوکر نیز مورد توجه قرار دارد.

دن بیلزریان

دن براندون بیلزریان “Dan Brandon Bilzerian” متولد ۱۹۸۰ است. بیلزریان در آمریکا و در ایالت فلوریدا به دنیا آمد، پدر وی یک ارمنی تبار بود که در بازار بورس وال استریت فعالیت داشت و ثروت زیادی برای خانواده اش باقی گذاشت.

  • در فضای مجازی دن بیلزریان به دلیل پارتی های لوکس و نیز پرهیجانی که برگزار میکند مشهور است، فیلم تبلیغاتی زیر نمونه از این دورهمی هاست:

دن بیلزریان چندبار مدعی شده که بیش از نیمی از خانواده خود را در جریان نسل کشی ارامنه از دست داده است، یکی از دیگر افراد مشهور این خانواده برادر آدام بیلزریان میباشد که بردار اوست و پوکربازی شناخته شده است.

  • دن بیلزریان تصاویر بسیاری با مدل های زیبایی و زنان سکسی در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام منتشر میکند که این سبک محتوا موجب شهرت وی شده است:

وی در زمینه تجارت و جرم شناسی تحصیل کرده است، دن بیلزریان حتی یکبار در سال ۲۰۰۰ تلاش داشت تا با گذراندن دوره های ویژه به نیروی دریایی ایالات متحده بپیونند ولی با شکست مواجه شد. دن بیلزریان در چند فیلم های سینمایی نیز به ایفای نقش پرداخته است که از جمله مهمترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

درباره ثروت این سلبریتی مشهور دنیای مجازی که با ظاهری ورزیده یا همان ورزشکاری و البته مدل ریش عجیب و غریبش شناخته شده است حدس و گمان های گوناگونی وجود دارد، تا جایی که حتی برخی بیلزریان را یک ورشکسته میدانند!! اگرچه بیلزریان مدعی است که ثروت خود را از طریق پوکر بدست آورده است با اینحال توانایی وی در پوکربازی چندان امیدوارکننده نیستند، او حتی مدتی با برند “IGNITE” در زمینه تولید محصولاتی مانند لوازم مصرف ماریجوانا فعالیت داشت!

دن بیلزریان و دختران سکسی اینستاگرامی

دن بیلزریان یکی از چهره هایی است که موجب روزمره شدن تصاویر و عکس های سکسی دختران زیبا در کنار مردی خوشگذران گردید! حجم تصاویر وی با زنان و دخترهای سکسی در فضای مجازی آنقدر هست که میتوان گفت بیلزریان این خوشی ها را کهنه کرده است!!

  • در ویدئو زیر لحظه ورود دن بیلزریان به یک پارتی در محوطه Cabana Pool Bar واقعا در تورنتو کانادا را مشاهده میکنید که مملو از دختران و زنان سکسی در کنار بچه پولدارهاست:
فیلم پارتی دن بیلزریان

دن بیلزریان و انجام کارهای مهیج

دن بیلزریان به نوعی الگویی از زیاده خواهی است، بدون تردید او آمده تا در رویاهای رنگارنگ و دلپذیر قوطه ور شود… بیلزریان در این مسیر کوچکترین توقفی ندارد و برای هیجان آفرینی دست به کارهای گوناگونی میزند.

  • چنانچه در فیل زیر مشاهده میکنید وی ویدئویی از غواصی خود در شهر دبی پایتخت امارات متحده عربی را منتشر میکند که در این ماجراجویی قهرمان المپیک روسی، الکسی مولچانوو “Alexey Molchanov” نیز وی را همراهی مینماید.
ویدئوی منتشر شده در حساب توییتر دن بیلزریان که وی را در حال غواصی نشان میدهد

دن بیلزریان و علاقمندی به اسلحه

علاقه دن بیلزریان به انواع تفنگ و سلاح از دیگر موارد عجیب درباره این سلبریتی جنجالی است، حتی در صفحه اینستاگرام او نیز میتوان علاوه بر عکس از زنان سکسی و دختران خوش اندام تصاویری از وی در حال تیراندازی با اسلحه را یافت.

در فیلم منتشر شده در یوتیوب رسمی دن بیلزریان، چنانچه مشاهده میکنید وی و گروهی از دختران لخت مشغول خراب کردن یک خودرو شرکت فورد مدل (Ford Explorer) هستند.

فیلم دن بیلزریان و گروهی از دختران لخت که وی را در به آتش کشیدن یک خودرو بوسیله شلیک تفنگ هایشان همراهی میکنند
  • همچنین در تصویر و فیلم کوتاه زیر از صفحه اینستاگرام دن بیلزریان میتوانید بخشی از هنرنمایی این مرد جنجالی را مشاهده کنید!

دن بیلزریان در مسابقه پوکر بعد از تاریکی

حضور در کنار دختران سکسی و شرکت در فیلم های پرهیجان اگرچه علت بخشی از شهرت کسب شده توسط بیلزریان را شامل میگردند با اینحال در این میان مساله علاقه این سلبریتی به قمار از دیگر جنبه های شخصیتی وی است که نمیتوان آن را نادیده گرفت. در حقیقت علاقه دن بیلزریان به پوکر بر کسی پوشیده نیست و او تاکنون در بسیاری تورنمنت ها یا مسابقات پوکر حضور داشته است.

بیلزریان از سال ۲۰۰۷ حضور جدی تر در دنیای پوکر داشته است، وی حتی در سال ۲۰۰۹ و طی چهلمین دوره مسابقه جهانی پوکر “WSOP” در رتبه ۱۸۰ قرار گرفت. بیلزریان در میان پوکربازان نیز چهره ای شناخته شده و محبوب است تا جاییکه مجله تخصصی پوکر بلوف “Bluff” در سال ۲۰۱۰ وی را در لیست محبوبترین پوکربازانی که توییت های بامزه منتشر کرده اند قرار داد!

تصویری از دن بیلزریان در حال پوکربازی در مسابقه پوکر بعد از تاریکی
تصویری از دن بیلزریان در حال پوکربازی در مسابقه پوکر بعد از تاریکی

مسابقه پوکر بعد از تاریکی “Poker After Dark” یکی از تورنمنت هایی است که توسط استودیو PokerGo برگزار میشود، این رقابت ها در قالب تلویزیون اینترنتی پخش میشوند. در فصل دوازدهم مسابقه پوکر بعد از تاریکی که به نام سری هفته رعدآسا (Blitz Week) نامگذاری شده عده ای از چهره های مشهور از دنیای موسیقی، ورزش بوکس در کنار سلبریتی اینستاگرامی دن بیلزریان به رقابت پرداخته اند.

این مسابقه با شرایط و مشخصات زیر برگزار گردید:

  • مسابقه در قالب بازی پوکر تگزاس هولدم بدون محدودیت یا همان نو-لیمیت (No-Limit) برگزار شد.
  • ورودی بازی (Buy-ins) مبلغ ۱۵ هزار دلار تا ۴۰ هزار دلار تعیین شده بود.
  • مبلغ انتی (Ante) در این مسابقه پوکر ۵۰۰ دلار تعیین گردیده بود.
  • مبلغ شرط بندی بیگ بلایند (Big Blind) و اسمال بلایند (Small Blind) رقم ۵۰/۱۰۰ دلار تعیین شده بود.

در این مسابقه پوکر علاوه بر دن بیلزریان، چهره ها و افراد سرشناس دیگری نیز حضور داشتند که عبارتند از:

  • بیل پرکین “Bill Perkins“: او تهیه کننده برنامه های تلویزیونی است و البته در برخی تورنمنت های پوکر نیز شرکت داشته است.
  • لارا سباستین “Lara Sebastian“: دوست دختر بیل پرکین میباشد.
  • جمال رشید “Jamal “Mally Mall” Rashid“: وی خواننده، آهنگساز و تهیه کننده موسیقی میباشد.
  • کریس انباک “Christopher Livingstone Eubank Jr“: بوکسور حرفه ای اهل بریتانیا متولد ۱۹۸۹ است.
  • دیوید بل “David Michael Bell“: او یک ورزشکار آمریکایی مشهور در رشته بیسبال است.
  • استیو آئوکی “Steven Hiroyuki Aoki“: موسیقیدان و دی جی آمریکایی محبوب که اصالتا ژاپنی میباشد.

دن بیلزریان با ورق های جفت آس

در یکی از مهمترین و بزرگترین پات های مسابقه پوکر بعد از تاریکی، بیل پرکین که جفت هفت از خال های پیک و دل ♠️۷♥️۷ را در اختیار داشت بازی را با ریز کردن تا ۴۰۰ دلار آغاز کرد. در ادامه استیو آئوکی نیز که ورق های ♠️A♦️Q را در دست داشت فورا کال کرد، به دنبال او جمال رشید نیز با جفت ده خال های گشنیز و خشت ♦️۱۰♣️۱۰ وارد پات شد.

  • ویدئو بخشی از فیلم پوکربازی دن بیلزریان در مسابقه پوکر بعد از تاریکی ( تماشای ویدئو کامل این مسابقه نیاز به خرید حق اشتراک از PokerGo دارد):
فیل پوکربازی دن بیلزریان

در این پات دن بیلزریان ورق های جفت آس از خال های ♥️A♣️A را در اختیار داشت و با اطمینان خاطر پات را تا ۱۹۰۰ دلار ریز کرد. بیل پرکین در مقابل دن بیلزریان کوتاه نیامد و مبلغ را تا ۶۰۰۰ دلار ری-ریز داد، آئوکی در مقابل این حرکت فولد کرد ولی جمال رشید تمام چیپ هایش را که شامل ۱۵,۷۰۰ دلار بود وارد بازی نمود و آل-این کرد.

دن بیلزریان مجدد فرصت را از دست نداد و او نیز تمام چیپ هایش را که ۱۹,۳۵۰ دلار بود بر روی میز بازی پوکر قرار داد، مبلغ پات به ۵۵ هزار دلار رسیده بود.

بیل پرکین انتظار نداشت که دن بیلزریان جفت آس در اختیار داشته باشد
بیل پرکین انتظار نداشت که دن بیلزریان جفت آس در اختیار داشته باشد

پس از رو شدن کارت ها در مرحله فلاپ ورق ها بصورت ♥️۹♣️۸♠️Q بود که جمال رشید شانس این را داشت تا صاحب ترکیب استریت شود و این بیلزریان را در وضعیت بدی قرار داد. سپس ورق ترن رو شد که ♠️۸ بود و در نهایت در مرحله ریور کارت ♦️۹ رو شد و بیلزریان پات را بدست آورد.

این سری از بازی پوکر بعد از تاریکی یک مسابقه پوکر دورهمی برای سلبریتی هاست، بنابراین قابل پیش بینی است که پوکربازان از سطح فنی بالایی برخوردار نباشند.

لیلاج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *