برای آندسته از علاقمندان به پوکر که به صورت حرفه ای به پوکربازی می پردازند انتخاب سایت معتبر پوکر همواره یک دغدغه ذهنی بوده است.

در ابتدا لازم به توضیح است که به دلیل وجود تحریم ها و همچنین قوانین مختلف معمولا محدودیت هایی برای بازیکنانی که از کشورهایی مانند ایران به بازی می پردازند اعمال می شود که این موضوع خود ریسک بازی برای بازیکنان این قبیل کشورها را افزایش می دهد.

به همین دلیل علی رغم اعتبار بالای این سایت ها در میزبانی پوکر، در لیلاج ما اصراری بر بهترین گزینه بودن این سایت برای استفاده فارسی زبانان نداریم!

سایت پوکر استارز (PokerStars)

سایت بازی پوکر حرفه ای پوکر استارز (به انگلیسی PokerStars) را می توان در حال حاضر بزرگترین سایت بازی پوکر از نظر تعداد بازیکنانی که همواره در آن حضور می یابند و از طریق اینترنت به بازی پوکر می پردازند دانست.

تاریخچه پوکر استارز

تاریخچه سایت پوکر استارز

به عنوان یک توضیح مختصر در آغاز این نوشته می بایست اشاره کرد که وقتی صحبت درباره پوکر استارز به میان می آید به پلتفرمی اشاره می شود که بیش از دو – سوم بازی های پوکر آنلاین را میزبانی می کند.

این سایت به آدرس اینترنتی www.pokerstars.com که از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را برای میزبانی بازی های حرفه ای پوکر بر سر پول آغاز نموده است اکنون برگزار کننده بزرگترین تورنمنت های آنلاین پوکر می باشد که همچنین پوشش انواع این رقابت ها را از طریق پخش اینترنتی، تبلیغات و برنامه های تلویزیونی بر عهده دارد، این سایت به طور معمول اسپانسر و محل بازی برخی ستارگان پوکر می باشد.

ویژگی ها و امکانات سایت پوکر استارز

به طور مشخص در ابتدا می توان به پلتفرم نرم افزاری فوق العاده این سایت اشاره کرد که در آن علاوه بر رایانه ها از دستگاه های مختلف امروزی تر مانند تبلت ها و تلفن های همراه نیز پشتیبانی خوبی انجام گرفته است و پوکربازان را قادر می سازد به راحتی در دستگاه های مختلف به بازی بپردازند.

در ادامه در نرم افزار مورد استفاده سایت امکانات بسیاری برای پوکربازان در نظر گرفته شده است تا با توجه به نیاز و سلیقه خود به شخصی سازی گرافیک، ابزارها و محیط بازی بپردازند، تنظیمات متعددی از قبیل تاریخچه دست های بازی شده و آمار و اطلاعات مفید درباره وضعیت پیشرفت بازی شخص، تنظیم گرافیک ها و انیمیشین های محیط بازی و موارد بسیار دیگر باعث شده است که پلتفرم موجود در سایت پاسخگوی نیاز پوکربازان با سلیقه های گوناگون باشد.

از دیگر نکات مهم درباره سایت پوکر استارز تعداد بالای بازیکنان حاضر در سایت و تنوع جغرافیایی آنها می باشد بطوری که در طول لحظه های مختلف می توان به راحتی تراکم بالایی از پوکربازان را مشاهده کرد که مشغول بازی هستند.

این موضوع خود موجب شده است که سایت پوکر استارز یک میزبان همیشه آماده و در دسترس برای پوکربازان باشد، از دلایل مهم تعداد بالای اعضای سایت نیز می توان به تنوع بازی های پوکر ارائه شده اشاره کرد زیرا این سایت محل تجمع برخی پوکربازان علاقمند به انواع بازی های پوکر که معمولا در سایت های دیگر ارائه نمی شوند گردیده است.

جمع بندی درباره سایت پوکر استارز

گرچه بدون شک پوکر استارز به عنوان محلی سنتی برای پوکربازان حرفه ای تبدیل شده است با اینحال در سال های اخیر سختگیری های ناشی از مسائل مربوط به لایسنس میزبانی بازی های پوکر و حجم بالای بازیکنان موجب نارضایتی عده ای از اعضا از خدمات و پشتیبانی سایت گشته و در حالیکه امکانات پلتفرم سایت بسیار با دقت انتخاب شده تا پاسخگوی نیاز پوکربازان حرفه ای باشد در نقطه مقابل گروهی ترجیح می دهند در سایت های دیگر به بازی بپردازند.

البته با همه این توضیحات باید به این نکته نیز اشاره کرد که پوکر استارز امروزه به عنوان یک پلتفرم بازی پوکر برای حرفه ای ها می باشد و با دارا بودن تورنمنت های همیشگی محل خوبی برای کسب درآمد دسته پوکربازان حرفه ای است، علاوه بر این پوکر استارز برگزار کننده تورنمنت های بزرگ بین المللی است که جوایز وسوسه انگیز آن ها هوش از سر پوکربازان حرفه ای می برد و بدین ترتیب این سایت به محلی دوست داشتنی برای پوکربازان تبدیل شده است.

سایت پارتی پوکر (PartyPoker)

سایت پارتی پوکر (به انگلیسی PartyPoker) یکی از مدرنترین میزبانان بازی های آنلاین پوکر می باشد که با افزایش علاقمندان پوکر به بازی بصورت اینترنتی توانست محبوبیت ویژه ای در میان پوکربازان به عنوان سایت میزبانی پوکر و برگزار کننده تورنمنت های آنلاین کسب نماید.

تاریخچه پارتی پوکر

تاریخچه سایت پارتی پوکر

پارتی پوکر در سال ۲۰۰۱ آغاز به میزبانی بازی های پوکر نمود و تا سال ۲۰۰۶ پیش از بروز برخی مشکلات در قوانین ایالات متحده آمریکا به عنوان محبوب ترین پلتفرم میزبانی آنلاین بازی های پوکر در حال فعالیت بود.

البته اینروزها این سایت با داشتن تبلیغات، برنامه های تلویزیونی و پوشش اینترنتی به برگزاری تورنمنت های بزرگ و هیجان انگیز می پردازد که بسیاری از پوکربازان مشهور نیز در آن شرکت می کنند و این سایت توانسته است جوایز متعددی را به عنوان یکی از بهترین میزبانان بازی پوکر کسب نماید.

ویژگی ها و امکانات سایت پارتی پوکر

سایت پارتی پوکر به آدرس www.partypoker.com دارای یکی از پیشرفته ترین نرم افزار های بازی پوکر می باشد که به خوبی به پوکربازان این امکان را می دهد که به سلیقه خود به شخصی سازی موارد متعدد بپردازند و در عین حال از گزارش های پیشرفت خود در بازی بهره ببرند.

همچنین سازگاری با دستگاه های امروزی مانند تبلت ها و موبایل ها و اپلیکیشین های طراحی شده برای استفاده در سیستم عامل های گوناگون پوکربازان حرفه ای را قادر می سازد به راحتی علاوه بر کامپیوتر از طریق سایر گجت ها نیز به بازی بپردازند.

در پلتفرم پارتی پوکر شخص پس از دانلود نرم افزار مربوط به دستگاه خود قادر به ثبت نام و شارژ حساب از طریق روش های متنوع پرداخت های آنلاین بین المللی خواهد بود و نهایتا با استفاده از نرم افزار و با مراجعه به اتاق های مختلف می تواند با سایر بازیکنان در سطح حرفه ای به رقابت بپردازد.

جمع بندی درباره سایت پارتی پوکر

پارتی پوکر گرچه توانسته در برخی ایالات آمریکا بصورت قانونی حضور داشته باشد با اینحال اینروزها بیشتر به عنوان یک میزبان بین المللی شناخته می شود که با دارا بودن زبان های مختلف در سایت و نرم افزارهایش توانسته یک جمعیت بزرگ از پوکربازان حرفه ای را  را از نقاط مختلف دنیا گرد هم بیاورد.

با اینحال پارتی پوکر به عنوان یک برند شناخته شده در میزبانی انواع بازی های پوکر و همچنین در برگزاری رقابت های پوکر آنلاین بزرگ یکی از معتبرترین پلتفرم های بازی برای پوکربازان و بخصوص آن دسته از پوکربازانی که بصورت حرفه ای به این بازی می پردازند می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *