سوزان روشن خواننده ایرانی آمریکایی موسیقی پاپ است که از سال ۱۳۶۴ فعالیت خود را آغاز نمود.

آشنایی با سوزان روشن

وی در سن ۹ سالگی به همراه خانواده‌ اش به آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا اقامت دارد، پدرش منوچهر روشن در ایران مدیر بهداری اداره برق و مادرش فرشته روشن خانه‌ دار بود.

وی از کودکی به خوانندگی علاقه داشت و برادرش مشوق وی در این راه بود همچنین هوشمند عقیلی، حسن شماعی زاده و ایرج قادری نقش مهمی را در ورود وی به عرصه خوانندگی بازی کردند. سوزان روشن برای اولین بار در سن ۱۶ سالگی به همراه حسن شماعی زاده به روی صحنه رفت، اولین آهنگ او با حسن شماعی زاده “خیلی وقته عاشقم” است.

وی نخستین بار با آلبوم “دروغ نگو” خود را معرفی کرد و با دومین آلبوم خود به نام “بی بی عشق” در سال ۱۳۷۴ توانست به شهرت دست یابد که آهنگ قمارباز این خواننده نیز در قالب همین آلبوم انتشار یافته است و با ترانه سرایی پاکسیما، تنظیم و آهنگسازی فرخ آهی، در سال ۱۳۷۴ و توسط شرکت کلتکس رکوردز (Caltex Records) انتشار یافت.

درباره آهنگ قمارباز سوزان روشن

گرچه پس از آن تا کنون هنرمندان بسیاری به زبان فارسی و با موضوعیت قمار آثار مختلفی را منتشر کرده اند (بروزرسانی: معرفی یک آهنگ افغانستانی درباره قمار) با اینحال گذشت زمان، بازتاب ها و ماندگاری این اثر در میان جامعه فارسی زبانان خود مهم ترین گواه برتری این اثر نسبت به سایر آهنگ ها و ترانه های منتشر شده می باشد و مهم ترین نکته ای است که در انتخاب این آهنگ توسط مجله لیلاج نیز مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین آهنگسازی و تنظیم خوب، استفاده از ترانه مرتبط با موضوع، اجرای خوب موزیک ویدئو با استانداردهای زمان انتشار نیز بر موفقیت این اثر افزوده و در ماندگار شدن این اثر تاثیرگذار بوده اند. در ادامه می توانید از موزیک ویدئوی آهنگ قمارباز با اجرای خانم سوزان روشن لذت ببرید…

موزیک ویدئو آهنگ قمارباز سوزان روشن

در صورت مشکل در پخش ویدئو می توانید آن را در کانال یوتیوب مجله لیلاج بیابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *