به طور معمول هنرمندان مشهور را افرادی با درآمد بالا می دانیم که البته آنها نیز گاهی نیاز دارند به سرگرمی هایی از قبیل قمار بپردازند و یا حتی در مشغول شدن به بازی های قمار زیاده روی کنند!

پیشتر در نوشته “پنج ورزشکار موفق علاقمند به قمار” به معرفی چند تن از ورزشکاران علاقمند به قمار پرداخته ایم، حال بیایید با چند تن از هنرمندان در زمینه موسیقی که در قمار نیز تبحر دارند آشنا شویم.

لمی (Lemmy)

طرفداران Lemmy به خوبی از علاقه وی به قمار آگاه هستند. وی که در سال ۲۰۱۵ فوت کرد از علاقمندان به بازی های قمار مبتنی بر کارت و دستگاه های اسلات ماشین بود.

همانطور که در نوشته “معرفی ۹ آهنگی که با الهام از موضوع قمار ساخته شده اند” منتشر شده در مجله لیلاج نیز می توانید توضیحات بیشتری بیابید، آهنگ Ace of Spades کار گروه Motörhead می باشد که Lemmy در این گروه و در نوشتن متن آن نقش مهمی ایفا کرده است.

اسکات ایان (Scott Ian)

گرچه خیلی ها وی را که بنیان گذار بند موسیقی Anthrax در سال ۱۹۷۷ بود به واسطه کارهای هنری اش می شناسند ولی او جدای از موسیقی به عنوان یک پوکر باز نیز شهرت دارد. او زمانی متوجه علاقه اش به بازی های قمار مبتنی بر کارت شد که مشغول برگزاری یک تور موسیقی با اتوبوس در سال های ۱۹۸۰ بود.

در ادامه زمانی که علاقه اش به بازی پوکر افزایش پیدا کرد به شرکت در مسابقات و مراسم مختلف در زمینه پوکر روی آورد که از جمله آنها مسابقات Aruba Poker Classic است که در سطح حرفه ای انجام می پذیرد.

او حتی یکبار تورنمنت پوکر خود را راه اندازی و میزبانی کرد که در آن هنرمندان مشهوری همچون Kirk Hammett از گروه متالیکا، Vinnie Paul از گروه Pantera، Jerry Cantrell از بند Alice in Chains و همچنین Slash گیتاریست بند Guns and Roses حضور داشتند که البته Annie Duke و Winner Phil Hellmuth از قهرمانان مسابقات بین المللی پوکر نیز در این مسابقات شرکت کردند.

گلادیس نایت (Gladys Knight)

در حالی که پرداختن به قمار برای سلبریتی ها بیشتر جنبه سرگرمی دارد ولی باید این نکته را نیز در نظر بگیریم که آنها راحت تر می توانند با عواقب مالی ناشی از باخت های بسیار و افراط در پرداختن به بازی های قمار کنار بیایند.

باید گفت Gladys زمانی دچار اعتیاد و افراط در قمار بود، آنطور خودش در زندگینامه اش می نویسد در دورانی از زندگی اش و در حدود یک دهه علاقه بیش از حدی به شرط بندی ورزشی و همچنین بازی باکارات داشته است.

آنطور که به نظر می رسد وی که در سبک موسیقی Soul شهرت بسیاری دارد و با آهنگ هایی مانند Midnight Train to Georgia و Neither One of Us به خوبی شناخته می شود هم اکنون به روال عادی زندگی خود برگشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *