ولنتینا شوچنکو مبارز زن یو اف سی نه تنها از موفق ترین ورزشکاران رزمی میباشد بلکه از جمله زنان ورزشکار سکسی، خوش اندام و زیبای دنیای ورزش نیز محسوب میشود.

تصاویر سکسی و فیلم های مبارز زن یو اف سی ولنتینا شوچنکو “Valentina Shevchenko” که در دنیای مبارزات ترکیبی ام ام ای حرفهای بسیاری برای گفتن دارد در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به شدت محبوبیت یافته است.

بیوگرافی ولنتینا شوچنکو – ورزشکار زن سکسی

عکس سکسی از ولنتینا شوچنکو مبارز زن یو اف سی
عکس سکسی از ولنتینا شوچنکو مبارز زن یو اف سی

ولنتینا شوچنکو اگرچه متولد سال ۱۹۸۸ در قرقیزستان است با اینحال وی که ملیت روسی هم دارد خود را بیشتر یک روس میداند. این مبارز زن که در مبارزات ترکیبی ام ام ای “MMA” و موی تای “Muay Thai” تبحر دارد در حال حاضر قهرمان مسابقات زنان یو اف سی در دسته بندی سبک وزن میباشد.

او در یک خانواده با اصالت اوکراینی بدنیا آمد، خانواده اش ملیت قرقیزستان و نیز اتحاد جماهیر شوروی را داشتند… مادرش چند مقام قهرمانی در ورزش موی تای داشت و پدرش در طول ۳ سال از جنگ سرد عضوی از ناوگان دریایی ارتش شوروی در اقیانوس آرام بود.

ولنتینا شوچنکو وقتی ۵ سال داشت تکواندو را آغاز کرد و سال ۲۰۰۰ در ۱۲ سالگی در ورزش رزمی موی تای کیک بوکسینگ توانست با شکست حریف ۲۲ ساله اش نامی برای خود دست و پا کند. جالب است بدانید که لقب وی به نام گلوله “Bullet” پس از همین رقابت توسط مربی اش Pavel Fedotov به او داده شد و علت آن سرعت بالای این مبارز سکسی در داخل رینگ مبارزه بود {ولنتینا شوچنکو حتی بعدا با همین مربی به پرو سفر کرد و ملیت آن کشور را هم دریافت نمود}.

پیش از ولنتینا، خواهر او آنتونینا شوچنکو “Antonina Shevchenko” نیز در ورزش های رزمی سر و صدای زیادی به پا کرده است.

رئیس جمهور قرقیزستان سورنبای جینبکف “Sooronbay Jeenbekov” شخصا از ولنتینا شوچنکو تقدیر کرده است.

ولنتینا شوچنکو

ولنتینا شوچنکو مبارز زن سکسی یو اف سی

ولنتینا شوچنکو از سبک خاص کیک بوکسیونگ در مبارزات خود بهره میگیرد، در حقیقت وی بسیاری از رقبای خود را در رینگ مسابقه با استفاده از استراتژی ضد حمله و سپس ضربه مشت با دست راست شکست داده است. اگرچه وی تا مدتی در توانایی کشتی گیری ضعف داشت با اینحال در ادامه با برطرف کردن این نقطه ضعف توانست خود را به عنوان یک مبارز تمام عیار مطرح کند.

  • فیلم زیر ویدئویی از تمرینات ولنتینا شوچنکو است که در حساب اینستاگرام این مبارز سکسی زن منتشر شده است:

بنابراین چنانچه در این فیلم نیز مشخص است ولنتینا شوچنکو تنها یک مبارز نمایشی با خالکوبی تفنگ بر روی بدن خود نیست بلکه ضربات مشت این مبارز در کنار لبخند سکسی اش میتواند حریفانش را غافلگیر سازد!

رقص ولنتینا شوچنکو پس از پیروزی هایش در یو اف سی

یکی از نکاتی که ولنتینا شوچنکو را در میان هوادارانش محبوب ساخته است رقص او پس از پیروزی هایش در مسابقات یو اف سی است. ولنتینا شوچنکو بعد از هر پیروزی در مقابل دیگر رقبای زن خوشحالی خود را با نوعی رقص سنتی به نمایش میگذارد. در ویدئو زیر میتوانید فیلم رقص این مبارز زن سکسی پس از پیروزی در سری مسابقه UFC 261 که در حساب توییتر وی منتشر شده است را مشاهده کنید:

فیلم رقص ولنتینا شوچنکو مبارز زن سکسی یو اف سی پس از پیروزی

ولنتینا شوچنکو مبارز زن یو اف سی؛ سکسی و خشن

ولنتینا شوچنکو دختر سکسی یو اف سی اگرچه با موهای بلوند زیبایی مجذوب کننده ای دارد با اینحال در طول مسابقاتش هیچ گونه ترحم نسبت به رقبای خود نشان نمیدهد، عطش این مبارز جذاب برای پیروزی در مقابل دیگر ورزشکاران زن گاهی به نوعی وی را خشن و حتی هولناک جلوه میدهد.

  • در ویدئو زیر فیلم برگزیده ای از پیروزی های ولنتینا شوچنکو مبارز سکسی و خشن یو اف سی در مقابل رقبایش را مشاهده خواهید کرد:
فیلم برگزیده مبارز زن سکسی و البته خشن یو اف سی ولنتینا شوچنکو

ولنتینا شوچنکو – رویای سکسی مردان

خوب، حالا که با این ورزشکار زن و مبارز سکسی موفق یو اف سی آشنا شده اید باید یک خبر جذاب نیز به شما بدهم و آن این است که بنظر می آید ولنتینا شوچنکو:

مجرد است!!

ولنتینا شوچنکو
تصویر سکسی از ولنتینا شوچنکو مبارز زن یو اف سی
تصویر سکسی از ولنتینا شوچنکو مبارز زن یو اف سی

البته این ورزشکار زن سلیقه و دقت خاصی در انتشار محتوای شبکه های اجتماعی اش دارد و از اینرو اطلاعات دقیقی در اینباره ارائه نکرده است، با اینحال آنطور که شواهد و گمانه های رسانه های سلبریتی و اخبار پاپاراتزی نشان میدهد ولنتینا شوچنکو یک گزینه سکسی است که هنوز در دام مرد دیگری گرفتار نشده است!!

این موضوع البته کمی منطقی بنظر می آید زیرا تصور ازدواج با زنی به عنوان همسر آینده {و یا حتی رابطه به عنوان دوست دختر} که تفریحش وارد کردن ضربه های مشت به کیسه بوکس میباشد برای بسیاری از آقایان کمی دلهره آورد و البته دردناک است… حتی خیال داشتن یک زندگی زناشویی ساده و رمانتیک با این دختر سکسی و البته خشن کمی دشوار است!!

البته اگر فرد شجاعی هستید قطعا میتوانید این ریسک را به فرصت تبدیل کنید، بنابراین شاید بد نباشد فرصت را غنیمت شمرده و از هم اکنون برای نظم بخشیدن به تمرینات خود در باشگاه برنامه ریزی نمایید؛ برای امتحان میزان عشق و علاقه تان به این خانم میتوانید کارتان را با ضربه به کیسه بوکس آغاز کنید!

بله، ممکن است ضربات مشت این دختر بلوند با موهای طلایی اش کمی ترسناک بنظر بیاید و یا شاید فکر کنید که رویای دستیابی به یک زن سکسی مانند ولنتینا شوچنکو دست نیافتنی است، ولی یک گفته قدیمی اینطور میگوید:

خواستن توانستن است.

لیلاج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *