امروزه به لطف توافق های صورت پذیرفته میان شرکت های بزرگ هالیوودی و توسعه دهنده های بازی های کازینویی مانند NetEnt، Microgaming و Playtech علاقمندان بازی های اسلات می توانند در حالی که امیدوار هستند با خوش شانسی یک جک پات بزرگ بدست بیاورند از بازی هایی که بر اساس فیلم ها و سریال های معروف ساخته شده اند لذت ببرند.

بازی اسلات Gladiator

بازی گلادیاتور

علاوه بر دریافت جوایز اسکار باید گفت این فیلم رضایت بسیاری از بینندگان با سلیقه های مختلف را بدست آورده است.

این فیلم با صرف بودجه ای بسیار در زمان خود، شخصیت ها و نقش های برجسته، ایفای نقش خوب بازیگران و داستان تاریخی جذاب در ذهن بینندگان به عنوان یک فیلم خوب باقی مانده است.

کارگردان این فیلم ریدلی اسکات است و بازیگرانی مانند راسل کرو و واکین فینیکس در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

در این میان می توان بازی اسلات ماشین شرکت Playtech تحت عنوان Gladiator Jackpot را به عنوان یکی از جذاب ترین ارائه ها بر اساس این فیلم دانست.

این بازی دارای خطوط بازی قابل تنظیم و انتخاب در ۲۵ حالت می باشد و حداقل میزان رقم شرط از ۰.۰۱ در واحد پولی پوند انگلیس است (با توجه به نرخ متفاوت ارزها در نسخه های ارائه شده برای سایر کشورها واحد پولی و میزان حداقل رقم شرط می تواند متفاوت باشد) که جک پات بازی نیز ۵۰۰۰ برابر خط انتخاب شده توسط بازیکن محاسبه می گردد.

پس در صورتی که خوش شانس باشید و در بازی نتیجه ۹ عدد نشان کلاهخود سربازان رومی را بدست بیاورید جک پات ۵۰۰۰۰۰ پوندی را برنده شده اید!

بازی اسلات Ace Ventura

بازی اسلات کمدی

این بازی با سه پوسته متفاوت و بر اساس شخصیت یک کارآگاه که در زمینه حیوانات خانگی و کمیاب ساخته شده است که علاوه بر داستان های تصویری در یک فیلم کمدی با عنوان Ace Ventura: Pet Detective در سال ۱۹۹۴ و با بازی جیم کری (به انگلیسی Jim Carrey) به نمایش در آمده است.

با چرخش پنج رول اسلات ماشین شما علاوه بر امکان کسب جایزه های مختلف تعبیه شده در بازی است ۲۴۳ حالت برای برنده شدن در اختیار خواهید داشت!

یکی از حالت های بازی به نام Jungle Friends است که در آن شخصیت Ace حیوانات دوست خود را صدا می زند تا به بازیکن کمک کنند تا نشانه های بهتر یا به اصطلاح Wild را در نتیجه نهایی بدست بیاورد.

همچنین حالاتی در بازی وجود دارد که Ace با راه رفتن های خنده دار بر روی رول ها باعث می شود نتایج بهتری بدست بیاید و یا زمانی که بازیکن نتیجه مناسبی بدست نیاورده است Ace می تواند اقدام به چرخش مجدد بعضی از رول ها نماید.

بازی اسلات The Dark Knight

بسیاری از طرفداران فیلم های بتمن همچنان این فیلم که برنده اسکار نیز می باشد را برترین اثر سینمایی ساخته شده و از بهترین رویارویی های شخصیت بتمن و جوکر می دانند و حالا بازی اسلات ماشین طراحی شده از این فیلم همان حال و هوا را ارائه می کند.

تصویر بازی شوالیه تاریکی

جدای از RTP بازی که ۹۶% می باشد و یا جک پات فوق العاده بازی می بایست به گرافیک فوق العاده بازی که توسط شرکت Microgaming طراحی و توسعه یافته است به عنوان یکی از هیجان انگیزترین بخش های آن اشاره کرد، این بازی همچنین از بیشتر شخصیت های شناخته شده در جریان فیلم به خوبی استفاده کرده است.

بازی سورپرایزهای بسیاری دارد و در هر لحظه می تواند بازیکن را دچار غافلگیری کند، هر لحظه امکان دارد در طول بازی و چرخش رول ها شخصیت بتمن و یا جوکر پدیدار شده و به دستکاری نتایج به نفع شما بپردازند گرچه اینکه این وظیفه را بر عهده جوکر و یا بتمن بگذارید بستگی به شما دارد.

این بازی همچنین به مانند اکثر بازی های اسلات ماشین های ساخته شده بر اساس فیلم ها دارای ویدئو کلیپ های سرگرم کننده و مهیج بسیاری است که بازیکن را در طول بازی به وجد می آورد.

بازی اسلات The Matrix

دنیای سه گانه ماتریکس که در سالهای ۱۹۹۹ آغاز گردید را علاقمندان به فیلم های علمی و تخیلی به خوبی به یاد دارند، البته جدیدا در اخبار سینما خبر از ساخت نسخه چهارم از این فیلم نیز به گوش می رسد!

بازی ماتریکس

ماجراهای نئو، مورفئوس، ترینیتی و مامور اسمیت توسط شرکت Playtech به دنیای بازی های اسلات ماشین آورده شده است.

بازی دارای خطوط بازی قابل تنظیم و انتخاب در ۵۰ وضعیت مختلف می باشد که می تواند در صورت برنده شدن مبلغی تا ۵۰۰ برابر خط انتخاب شده را عاید بازیکن نماید.

این در حالی است که رقم حداقل میزان شرط از ۰.۵۰ در واحد پولی پوند انگلیس است (با توجه به نرخ متفاوت ارزها در نسخه های ارائه شده برای سایر کشورها واحد پولی و میزان حداقل رقم شرط می تواند متفاوت باشد).

این بازی دو حالت Free Spins (نوبت رایگان برای چرخش رول ها) در اختیار بازیکن قرار می دهد.

در حالت اول با انتخاب مامور اسمیت (به انگلیسی Agent Smith) هشت Free Spins با احتمال بالای نشانه های با ارزش Wild برای بازیکن به اجرا در می آید و در حالت دیگر که Nebuchadnezzar نام دارد و توسط شخصیت نئو انجام می پذیرد تعداد Free Spins ها بصورت تصادفی مشخص می شود که بر اساس برنامه ریزی بازی حتی می تواند تا بی نهایت ادامه یابد!

بازی اسلات The Incredible Hulk

هالک، این شخصیت سبز رنگ پرطرفدار دنیای مارول که در کمیک بوک ها و فیلم های ابرقهرمانی بسیاری حضور داشته است در بازی اسلات ماشین The Incredible Hulk نقش و محور اصلی را ایفا می کند.

بازی هالک

او هیولایی جهش یافته انسان‌نما، عظیم‌الجثه و سبز رنگ است که زور زیادی داشته و نمی‌تواند خشمش را کنترل کند.

هالک همان دکتر رابرت بروس بنر فیزیک‌دان می‌باشد؛ بنر اولین بار وقتی که به صورت اتفاقی در معرض اشعه‌های بمب گامایی اختراع خودش قرار گرفت، به هالک تبدیل شد.

حالا هر وقت بنر خشمگین شده یا زندگی‌اش در خطر باشد، به هالک تبدیل می‌شود.

همانطور که از نقش هالک در یک بازی اسلات ماشین انتظار می رود او در طول بازی به له کردن چیزهای اطرافش می پردازد با این تفاوت که در طول بازی وقتی بازیکن به نشانه های هالک برای له کردن چیزهای اطرافش دست بیابد او با شروع به نابود کردن چیزهای اطرافش در حال بدست آوردن پول برای بازیکن است.

خطوط بازی قابل تنظیم و انتخاب این بازی می تواند بر روی ۲۵ و یا ۵۰ خط تنظیم شود که علاوه بر تفاوت در جایزه ها، جک پات ۱۰۰۰۰۰ پوندی را عاید بازیکن برنده می کند.

البته در پایان این توضیح لازم است که این بازی ها تنها بازی های اسلات ماشین نیستند، در صورتی که تجربه ای از بازی های اسلات ماشین دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها با سایر بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *