زندگی زوج برنده خوش شانس جایزه جکپات قرعه کشی لاتاری یورو میلیونز ۲۰۱۲ پس از سالها و ماجراهای بسیار دچار تغییر شده و آنها را با مشکلات جدی روبرو ساخته است.

برنده شدن در مسابقات قرعه کشی لاتاری به تنهایی یک مساله شگفت انگیز است، حال باید تصور کرد که چه ماجراهایی در پیش روی شخصی خواهد بود که یک جایزه میلیونی بدست آورده باشد. بسیاری اوقات برندگان لاتاری پس از رسیدن به رویاهایشان دچار تغییر شخصیت میشوند و حتی کارهایی بر خلاف آنچه از آنها انتظار میرود انجام میدهند.

خانم و آقای بایفورد یکی از همان برندگان خوش شانس لاتاری هستند که در سال ۲۰۱۲ و در مسابقات بخت آزمایی یورو میلیونز “EuroMillions” برنده ۱۴۸ میلیون پوند شدند. در ادامه این نوشته نگاهی خواهیم داشت بر آنچه زندگی کنونی این خانم و آقای پولدار را شامل میشود…

جایزه میلیونی لاتاری یورو میلیونز

قرعه کشی مسابقات لاتاری یورو میلیونز یک زوج برنده خوش شانس داشت. گیلیان بایفورد (Gillian Bayford) و همسرش آدریان بایفورد (Adrian Bayford) بلیت شانس این بخت آزمایی با جایزه جکپات ۱۴۸ میلیون پوند را بدست آورده بودند.

  • خوب البته در آنزمان همه چیز رویایی بنظر می آمد، همانطور که در فیلم زیر نیز مشاهده میکنید طی مصاحبه ای پس از برنده شدن این جایزه بزرگ صحبت ها حول محور تقسیم شادی ها و کمک به دیگران میگذشت!!
صحبت های زوج برنده لاتاری یورو میلیونز پس از برنده شدن جایزه در قرعه کشی

به نظر می آمد که این زوج کلید خوشبختی را بدست آورده اند و اکنون سوار بر هلیکوپتر به سوی زندگی رویایی به پرواز در آمده اند، ولی زمان زیادی طول نکشید که جریان تغییر کرد و ماجرا به شکل دیگری رقم خورد…

طلاق و جدایی، آغازی بر زندگی تباه شده

در اولین گام پس از برنده شدن در لاتاری، این خانم خوش شانس و همسرش جایزه را بطور مشترک دریافت کردند و آن را بطور مساوی بین خود تقسیم نمودند. تنها ۱۵ ماه پس از این اتفاق خوب، این زوج که شاید اکنون بتوان آنها را زن و شوهری نه چندان رویایی دانست از یکدیگر طلاق گرفتند و بدینصورت ازدواج آنها پس از ۹ سال به پایان خود رسید تا آغازی باشد بر زندگی تباه شده این زوج برنده لاتاری یورو میلیونز…

مرد میلیونر تنها

گفتگویی توسط مجله The Sun اسکاتلند، با آقای آدریان بایفورد انجام شده که از وی درباره زندگی اش پس از برنده شدن ثروت میلیونی و طلاق سوال شده است…

برنده شدن در لاتاری این مرد را به یک میلیونر و ثروتمند تنها تبدیل کرد
برنده شدن در لاتاری این مرد را به یک میلیونر و ثروتمند تنها تبدیل کرد

این مرد ثروتمند و میلیونر خوش شانس در کمال تعجب از مشکلات جدیدی که در زندگی با آن دست و پنجه نرم میکند صحبت کرد و گفت که احساس تنهایی شدید میکند. او در این گفتگو توضیح داد که اکنون بسیاری از دوستان وی که در اطرافش هستند تنها وی را به دلیل پول میخواهند و وی نمیتواند یک دوست واقعی برای خود بیابد.

این مرد پولدار برنده لاتاری اکنون اوقات خود را در کافه ها با نوشیدنی های الکلی میگذراند و نیز غصه هایش را با خوردن شیرینی سپری میکند، همین موضوع بر مشکل اضافه وزن او نیز افزوده است بطوریکه وی اکنون به یک میلیونر تنها تبدیل شده است.

زن ثروتمند در میان کلاهبردارها!

گیلیان بایفورد پس از طلاق در حالیکه یک خانم ثروتمند محسوب میشد مدتی را با یک دوست قدیمی دوران مدرسه اش به نام Gavin Innes گذراند و البته مورد کلاهبرداری نیز قرار گرفت.

دوست سابق مدرسه کلاهبرداری که خانم ثروتمند برنده لاتاری را تیغ زد
دوست سابق مدرسه کلاهبرداری که خانم ثروتمند برنده لاتاری را تیغ زد

سپس با یک دوست قدیمی دیگر به نام برایان دینز (Brian Deans) 38 ساله که سابقه کلاهبرداری را نیز داشت ازدواج کرد!

البته گیلیان در اینباره گفته است که همسر جدیدش توافقنامه خواسته وی مبنی بر اینکه در صورت جدایی چیزی از ثروت او بدست نخواهد آورد را امضاء نموده است، وی همچنین اشاره کرد موضوع کلاهبرداری مربوط به گذشته او بوده و نمیتوان در گذشته زندگی کرد.

زن میلیونر خوش شانس و نفرت عمومی

خانم گیلیان بایفورد که اکنون صاحب یک ثروت عظیم است دو شرکت املاک تاسیس کرد و سرمایه خود را در خرید ملک سرمایه گذاری کرد، وی همچنین یک سالن آرایشی لوکس نیز به راه انداخت… یکی از شرکت های سرمایه گذاری وی تاکنون حدود ۱۷ میلیون پوند در بخش خرید املاک سرمایه گذاری کرده است.

با اینحال علیرغم این ثروت عظیم به تازگی خبری با این موضوع منتشر شد که شرکت این خانم ثروتمند برای دریافت کمک های دولتی اختصاص یافته به افرادی که در دوران کرونا با خطر از دست دادن شغل مواجه هستند اقدام کرده است. به طرز عجیبی شرکت سرمایه گذاری این برنده خوش شانس لاتاری در لیست کمپانی های واجد شرایط برای دریافت کمک هزینه دولتی قرار داشته و کمک مالی که بصورت پول نقد و شامل مبلغ تا سقف ۱۰ هزار پوند را دریافت نموده است.

زن برنده لاتاری که از تقسیم شادی و پول با دیگران صحبت به میان می آورد اکنون از کمک های دولتی نیز نمیگذرد!
زن برنده لاتاری که از تقسیم شادی و پول با دیگران صحبت به میان می آورد اکنون از کمک های دولتی نیز نمیگذرد!

گزارش های منتشر شده DailyMail در اینباره نشان میدهد که یکی از شرکت های این خانم پولدار مبلغی در حدود ۷۲۰۰ پوند و شرکت دیگر که در حقیقت مرتبط با سالن آرایشی وی میباشد مبلغ ۱۰۰۰۰ پوند را بابت کمک های دولتی دریافت کرده اند، این رسانه مدعی شد که مجموع این مبالغ به ۴۰ هزار پوند میرسد.

لازم به اشاره است که دولت بریتانیا به دلیل مشکلات ناشی از ویروس کرونا کمک های پولی نقدی تا سقف ۱۰ هزار پوند را برای شرکت ها و به منظور کمک به پرداخت حقوق پرسنل در نظر گرفته است، قابل توجه است که شرکت سرمایه گذاری این خانم برنده لاتاری تنها ۱ کارمند پاره وقت در استخدام دارد.

اکنون و پس از افشا شدن این موضوع موجی از نفرت عمومی جامعه نسبت به این اتفاق در حال سرزنش این برنده لاتاری است.

البته نباید مسائل را یکطرفه دید و در پایان میبایست به گفته های این خانم پولدار نیز اشاره کرد که در دفاع از خود گفته است به عنوان یک شخص که مالیات پرداخت میکند همانند دیگران حق داشته که از این شرایط ویژه استفاده کند.

جمع بندی و نتیجه گیری

در پایان این نوشته آرزو میکنم که برنده جایزه ای میلیون دلاری در قرعه کشی های لاتاری شوید و به عنوان یک جمع بندی هم این موضوع را مطرح میکنم که پس از میلیونر شدن جوگیر نشوید!! به عنوان یک نتیجه از این داستان میتوان اشاره کرد که:

بیان کردن صحبت های زیبا کاری آسان و عمل به آنها کار سختی است…

لیلاج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *