گاهی حتی برندگان خوش شانس لاتاری هم با بداقبالی مواجه میشوند و زندگی روی دیگرش را به آنها نشان میدهد که یکی از این افراد جوانترین برنده لاتاری است.

برخی می گویند این بداقبالی ها ممکن است برای هر کسی رخ بدهد ولی در مقابل افرادی هم هستند که با بدبینی برندگان لاتاری را به نوعی طلسم شده میدانند! داستان های بسیاری درباره ماجرای افراد برنده لاتاری وجود دارد که حوادثی عجیب موجب یک شبه ثروتمند شدنشان میگردد و یا برعکس با بد شانسی مواجه میشوند…

جوانترین برنده لاتاری یورو میلیونز

مت توفام (Matt Topham)، جوان ۳۱ ساله برنده لاتاری ۴۵ میلیون دلاری یورو میلیونز “EuroMillions” در سال ۲۰۱۲ است که دیوانه رانندگی و عاشق ماشین هاست.

وی اکنون پس از جریان یک دادگاه طولانی متهم شناخته شده است که رانندگی غیرمسئولانه او در روز کریسمس سال ۲۰۱۹ موجب حادثه تصادف با خانم مری جین رگلر (Mary Jane Regler) 75 ساله شده است، تصادفی مرگبار که در نهایت به فوت شدن خانم رگلر انجامید.

  • ویدئوی زیر مربوط به سال ۲۰۱۲ است که این برنده خوش شانس جایزه جکپات ۴۵ میلیون دلاری لاتاری یورو میلیونز را برنده شد.
فیلم مصاحبه با برنده لاتاری یورو میلیونز

یکی از عوامل طولانی شدن این دادگاه این است که این برنده خوش شانس لاتاری قبول نکرده است که رانندگی وی خطرناک بوده، او می گوید تنها ۳ ثانیه نگاهش را به عقب برده است تا عروسک خرسی که برای فرزند ۲ ساله خریده بود را ببیند.

توضیحات ارائه شده به دادگاه نشان میدهد در این حادثه سرنشینان هر دو خودرو در حال بازگشت از جشن روز کریسمس بوده اند که مت توفام با ماشین بی ام دابلیو ایکس شش “BMW X6” به مسیر خلاف وارد میشود و با خودرویی که خانم رگلر در آن بوده تصادف میکند.

در این تصادف شوهر خام رگلر که ۷۸ سال سن دارد و در حال رانندگی خودرو دیگر که یک ماشین از مدل فورد فیستا “Ford Fiesta” بوده زنده مانده است. البته وی نیز در این حادثه تصادف اتومبیل دچار شکستگی در مچ پا، دنده ها، جناغ و ترک خوردگی مهره ها گردیده است.

برنده خوش شانس لاتاری پس از میلیونر شدن تاکنون ماشین های بسیاری خریداری کرده است
برنده خوش شانس لاتاری پس از میلیونر شدن تاکنون ماشین های بسیاری خریداری کرده است

در پایان جلسات طولانی دادگاه از زمان آغاز تاکنون نهایتا هیئت منصفه امروز آقای مت توفام راننده خودرو بی ام دبلیو ایکس شش را در مورد از اتهام آنچه رانندگی خطرناک خوانده شده است مبرا دانست. البته در بیانیه دادگاه امروز قاضی اعلام کرد که وی همچنان به دلیل اینکه باعث تصادف و مرگ شده است به جرم بی احتیاط در حین رانندگی محکوم میشود. در این رابطه قاضی دادگاه به نام Sjölin Knight گفت:

هیئت منصفه شما را در هر مورد اتهام رانندگی خطرناک بی گناه تشخیص داده، با اینحال همچنان درباره آنچه که به آن اعتراف کرده اید و یک جرم جدی مسوب میگردد محکوم هستید.

قاضی دادگاه

قاضی دادگاه همچنین افزود که:

من شما را به خاطر آن محکوم می کنم و در حال حاضر هیچ قولی نمی دهم که حکم آن چطور میتواند باشد. من می دانم که به شما توصیه هایی شده است، و شما یک شب فرصت دارید که با خانواده خود وقت بگذارید.

قاضی دادگاه

  • این جوان برنده لاتاری از اتهام رانندگی خطرناک مبری شناخته شده است، اتهاماتی که میتوانست برای وی تحمل زندان تا ۱۴ سال را در پی داشته باشد. با اینحال با مجرم شناخته شدن به دنبال اعترافاتش و اتهام رانندگی غیرمسئولانه اکنون باید منتظر رای قاضی دادگاه باقی بماند.
  • گفته های بازمانده تصادف خودرو

    آقای توفام در طول جلسات برگزاری دادگاه و در تشریح زندگی خود گفت که وی در ۱۶ سالگی مدرسه را ترک کرده و قبل از اینکه زندگی اش با خرید بلیت برنده لاتاری تغییر کند به کار نقاشی و تزئینات خودرو پدرش پیوسته بوده است. همچنین در جریان دادرسی دادگاه مشخص شد که وی در حال رانندگی از محل زندگی پدر و مادرش در نزدیکی منطقه ای به نام پارک حیوانات واقع در Louth لینکلن شایر بوده است.

    همسرش کیسی (Cassey) بطور جداگانه و با خودرو ولوو Volvo XC90 خود سفر میکرده است زیرا آنها هدایای بسیاری برای کودکانشان خریداری کرده بوده اند که نمیتوانستند با یک ماشین حمل کنند.

    این زوج خوش شانس در سال 2012 جایزه 45 میلیون دلاری لاتاری یورو میلیونز را بدست آوردند
    این زوج خوش شانس در سال ۲۰۱۲ جایزه ۴۵ میلیون دلاری لاتاری یورو میلیونز را بدست آوردند

    پس از حادثه در حالی که شوهر خانم رگلر میگفته است حال همسرم خوب به نظر نمیرسد، توفام با پلیس و اورژانس تماس گرفته و مسئولیت تصادف را بر عهده میگیرد با اینحال خالم رگلر به دلیل جراحات وارده فوت میکند. در حقیقت همین رفتار مسئولانه این برنده لاتاری وی موجب شده است تا هیئت منصفه کمی با ملایمت با وی برخورد کنند.

    همسر خانم رگلر که در خودروی دیگر رانندگی میکرده میگوید همسرش در حالی که با وحشت ماشین بی ام دبلیو را مشاهده میکرده است و فریاد زده است که: به خاطر مسیح، او در سمت خلاف رانندگی میکند.

    وی در مصاحبه ای پس از جریان دادگاه صورت گرفته است گفت:

    من او را نمیبخشم. هرگز نخواهم بخشید.

    اما برای او آرزوی بدی ندارم، این کاملا یک تصادف بوده است.

    گفته های همسر خانم رگلر که در حادثه تصادف فوت کرد

    او همچنین در مقابل اشاره به اینکه او یک برنده لاتاری است نیز گفت:

    مشخصا برای من این موضوع کمترین اهمیت را دارد، تنها میتوانم بگویم که امیدوارم خوش شانس باشد.

    گفته های همسر خانم رگلر که در حادثه تصادف فوت کرد

    او که توضیح میدهد آنروز برای مراسم جشن کریسمس به اتفاق همسرش به خانه پسرشان رفته بودند درباره شریک زندگی اش و نیز این حادثه میگوید که متوجه نور خودرو مقابل شده منتهی فرصت کافی برای واکنش مناسب نداشته است. وی همچنین میگوید که هیچ گاه متهم را ملاقات نکرده است و در آینده هم دوست ندارد او را ببیند زیرا چیزی که اتفاقا افتاده است اتفاق افتاده…. او میگوید:

    ما برای مدت ۵۶ سال است که زن و شوهر هستیم، ما عاشق هم بودیم.
    تمام اینها تنها در طول ۳ ثانیه بر هم ریخت.

    گفته های همسر خانم رگلر که در حادثه تصادف فوت کرد

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *