یک کانادایی خوش شانس که موفق شده بود جایزه جکپات قرعه کشی لاتاری به ارزش ۲۷ میلیون دلار را برنده شود در کمال بدشانسی این مبلغ پول عظیم را از دست داد!

اگر شانس بردن لاتاری کم است آنگاه باید گفت شانس اینکه یک برنده لاتاری جایزه ۲۷ میلیون دلاری اش را از دست بدهد حتی از آن هم ناچیزتر است. ولی این اتفاق نادر برای یک کانادایی بد شانس به نام جوئل افرگان (Joel Ifergan) رخ داده است، اما چرا و چگونه؟

در آغاز و پیش از شروع مطالعه به یاد داشته باشید که عدد ۷ در بسیاری فرهنگ ها سمبل خوش شانسی است.

لیلاج

هفت سال پیگیری در دادگاه برای گرفتن جایزه لاتاری

اکنون از آنروزی که شانس به این کانادایی رو کرد هفت سال میگذرد ولی این برنده لاتاری تمام این مدت را برای بدست آوردن جایزه اش در دادگاه ها سپری کرده است. حتی بر طبق گفته هایش او تاکنون مبلغی در حدود ۱۰۰ هزار دلار بابت هزینه های وکالت و دادگاه پرداخت کرده است.

ماجرا به روزی بازمیگردد که آقای جوئل افرگان یک بلیت لاتاری مربوط به قرعه کشی Lotto Super 7 را خریداری کرد و البته بلیت وی یک بلیط برنده بود. اما یک مشکل غیرمنتظره وجود داشت، مسابقات لاتاری که وی بلیت آن را خریداری کرده بود ۷ ثانیه پیش از پرینت شدن بلیط به اتمام رسیده بود!

آیا چنین بدشانسی ممکن است!

لیلاج
تنها 7 ثانیه باعث شد این مرد بد شانس جایزه لاتاری را از دست بدهد
تنها ۷ ثانیه باعث شد این مرد بد شانس جایزه لاتاری را از دست بدهد

در حقیقت او آنروز ۲ بلیط لاتاری خریداری کرد، بلیط اول در ساعت ۸:۵۹ دقیقه پرینت شده بود و بلیط دوم که همان برگه شانس آقای افرگان بود ۷ ثانیه پس از ساعت ۹ پرینت شده بود!

این حد از بدشانی باورنکردنی است!

لیلاج

اگر تا به حال حدس نزده باشید باید بگویم که برگزار کننده لاتاری به دلیل همین ۷ ثانیه تاخیر از پرداخت جایزه به ایشان خودداری کرد و این مبنایی شد بر یکی از طولانی ترین دادگاه ها در زمینه لاتاری.

چرا این مرد بد شانس بلیط لاتاری دوم را خرید؟

حقیقتا نگویید که اگر شما جای این مرد بخت برگشته بودید فورا به نزدیک ترین دادگاه محل مراجعه نمی کردید؟ هر چه باشد پای ۲۷ میلیون دلار از آن اسکناس های سبز وسط است. البته این برنده بد شانس در طول فرآیند دادگاه بارها اعلام کرده بود که حتی به نصف این مبلغ هم راضی است… به قول معروف:

خدا بدهد برکت!

لیلاج

در سوی دیگر طبیعتا شرکت برگزار کننده لاتاری میلی به صرفنظر کردن از این ۷ ثانیه نداشت زیرا برای آنها در این پرونده که موضوع میلیون ها دلار پول در میان است این مدت بسیار طولانی و حتی شاید هفت سال بنظر بیاید!

برنده بدشانس لاتاری جایزه را بدست نیاورد
برنده بدشانس لاتاری جایزه را بدست نیاورد

اتفاقی که در هنگام خرید بلیط لاتاری افتاده بود این است که فروشنده در هنگام پرینت بلیت دوم متوجه شده بود که زمان قانونی قرعه کشی به پایان رسیده است و بنابراین به خریدار این موضوع را اطلاع داده بود. بر اساس توضیحاتی که در این پرونده آمده است وی پس از ارائه توضیح از خریدار که همان آقای جوئل افرگان بدشانس بوده سوال پرسیده که آیا همچنان بلیط را میخواهد یا خیر که در یک اقدام عجیب این مرد کانادایی جواب مثبت داده و بلیت را خریداری کرده است!

نهایتا پس از حاشیه های بسیار در این پرونده، رای نهایی قاضی دادگاه عالی بر اساس همین شواهد مهر پایانی بود بر رویای میلیونر شدن این کانادایی که حتی دیگر نمیتوان او را خوش شانس نامید.

این پایانی بود بر مردی که با خوش شانسی جایزه ۲۷ میلیون دلاری را برد، ولی آنقدر بدشانس بود که با ۷ ثانیه تاخیر در خرید بلیط و ۷ سال دوندگی در دادگاه نتوانست برنده باشد و اکنون با دستان خالی باقی عمر بر بخت بد خود لعنت خواهد فرستاد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *