در یک دیدار تمرینی داستین پوریر مبارز آمریکایی دسته سبک وزن یو اف سی با برایان شاو که یک ورزشکار مسابقات قوی ترین مردان جهان است به زورآزمایی پرداخت.

رویارویی یک مبارز یو اف سی در دسته سبک وزن با یک ورزشکار مسابقات قوی ترین مردان جهان میتواند از جنبه های گوناگونی جذاب و هیجان انگیز باشد. مبارزان ام ام ای بطور مشخص از ترکیب تکنیک و قدرت بدنی بهره میبرند در حالی که در رقابت های قویترین مردان دنیا این زور و قدرت بدنی است که حرف اول را میزند.

زورآزمایی و تمرین داستین پوریر در مقابل قوی ترین مرد جهان

هفته گذشته بود که ادی هال با نیل ویلسون “Nile Wilson” که قهرمان المپیک در رشته ژیمناستیک است دیدار داشت و با وی به تمرین پرداخت. ادی هال “Eddie Hall” نیز یک ورزشکار رشته های قدرتی اهل بریتانیا متولد ۱۹۸۸ است، وی در سال ۲۰۱۷ با مهار وزنه ۵۰۰ کیلویی رکورد حرکت لیفت مرگبار یا همان ددلیفت “Deadlift” را از آن خود نمود.

داستین پوریر در برابر برایان شاو ورزشکار قوی ترین مردان جهان به زورآزمایی پرداخت
داستین پوریر در برابر برایان شاو ورزشکار قوی ترین مردان جهان به زورآزمایی پرداخت

اکنون برایان شاو “Brian Shaw” که از او با لقب مرد قوی (Strongman) یاد میشود در یک جلسه تمرینی در مقابل داستین پوریر که متولد ۱۹۸۹ در لوئیزیانا واقع در آمریکاست و یک مبارز دسته سبک وزن میباشد قرار گرفت. برایان شاو ورزشکار آمریکایی متولد ۱۹۸۲ و قهرمان قویترین مردان جهان در سال های ۲۰۱۱، ۲۰۱۳، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ میباشد.

  • در ویدئو زیر میتوانید فیلم جلسه تمرینی و زورآزمایی داستین پوریر با برایان شاو قوی ترین مرد جهان را مشاهده کنید:
فیلم تمرینات داستین پوریر و زورآزمایی او در مقابل برایان شاو

داستین پوریر “Dustin Poirier” در آخرین مبارزه اش در یو اف سی توانست کانر مک گرگور ایرلندی رقیب تازه به قفس برگشته خود را شکست دهد و در صدر جدول یو اف سی در وزن خود قرار گیرد. این مبارز یو اف سی در این دیدار تمرینی مشترک و دوستانه با برایان شاو که از او به عنوان قوی ترین مرد جهان یاد میشود به زورآزمایی پرداخت.

در این ویدئو داستین پوریر به برایان شاو تکنیک هایی برای وارد کردن ضربات مشت و نیز ضربه با پا را نشان میدهد و در ادامه این دو بر پایه برخی تکنیک های یو اف سی به زورآزمایی میپردازند.

در فیلم منتشر شده از این جلسه زورآزمایی تمرینی اختلاف وزن بسیار زیاد میان داستین پوریر و برایان شاو نکته بسیار مهم و واضحی است. این جلسه تمرینی برای داستین پوریر که از توانایی فنی و تکنیکی بالایی نیز برخوردار است از آن جهت اهمیت زیادی دارد که او میتواند با در نظر گرفتن اختلاف وزنش با برایان شاو بر روی استفاده از تکنیک ها متمرکز شود.

تمرینات داستین پوریر برای مسابقه سوم

بدون شک این جلسات تمرینی متفاوت برای داستین پوریر ملقب به الماس اهمیت ویژه ای دارد، زیرا وی میبایست در دیدار سوم خود مقابل رقیب ایرلندی اش کانر مک گرگور اثبات کند که پیروزی قبلی وی بی دلیل نبوده است. داستین پوریر به تازگی این ویدئو را از فیلم تمرینات خود در اینستاگرام منتشر کرده است:

در سوی دیگر کانر مک گرگور مبارز ایرلندی ملقب به بدنام از همین حالا خود را به نوعی پیروز رقابت سه گانه اش با داستین پوریر میداند، وی حتی با انتشار یک پیام توییتری به داستین پوریر اعلام کرد که به سختی برای این مسابقه تمرین کرده است. داستین پوریر نیز پیام مک گرگور را با توییت زیر پاسخ داد و گفت که او را در تاریخ مشخص شده ۱۰ جولای ۲۰۲۱ در قفس مبارزه ملاقات خواهد کرد:

توییت کانر مک گرگور خطال به داستین پوریر

داستین پوریر برای پیروزی در مسابقه سه گانه بخت بالایی دارد با اینحال حریف با تجربه او بارها تاکید کرده است که این رقابت مانند دیدار دوم آنها نخواهد بود و وی برای هرگونه مبارزه چه از نظر قدرت بدنی و چه توانایی فنی در آمادگی کامل بسر میبرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *