داستان برندگان لاتاری و خوش شانسی آنها از شنیدنی ترین ماجراهاست، وقتی برنده جایزه قرعه کشی یک خانم ایرانی تبار ساکن کانادا باشد موضوع پرهیجان تر نیز خواهد بود.

یک زن خوش شانس با تبار ایرانی و ساکن کانادا برنده خوش شانس جایزه ۶۰ میلیون دلاری قرعه کشی لاتاری در این کشور شد. خانم کاملیا کاظمی طلاچی (Camellia Kazemi Talachi) که در شهر ریچوند هیل واقع در اونتاریو سکونت دارد موفق شد جایزه چشمگیر این مسابقه بخت آزمایی را بدست بیاورد.

این خانم خوش شانس با خرید بلیت برنده جایزه جکپات قرعه کشی لاتاری شد که نتایج آن در تاریخ ۲۹ نوامبر مشخص گردیده بود، پاداشی به ارزش ۶۰ میلیون دلار.

خانم خوش اقبال ایرانی تبار می گوید که در یک روز دوشنبه هنگامی که در یک پمپ بنزین توقف داشته و در حالی که مادرش در ماشین منتظر بوده است، بلیط شرکت در بخت آزمایی را خریداری و نتیجه چک کرده است. خانم طلاچی ایرانی بلیط شرکت در قرعه کشی لاتاری روز ۲۹ نوامبر لوتو مکس “LOTTO MAX” را خریداری نموده بود.

او می‌گوید: «زندگی ‌ام را دیدم که از جلوی چشمانم گذشت در حالی که در شوک ایستاده بودم. طلاچی در بیانیه ای گفت: «آیا این واقعی است؟» نمی توانستم تمرکز کنم و شروع به لرزیدن کردم. منشی که برای من بسیار هیجان زده بود، به من کمک کرد تا آرام شوم تا بتوانم بدون اینکه نگران مادرم باشم که مشکلی پیش آمده به ماشینم برگردم.

خانم کاملیا کاظمی طلاچی زن ایرانی تبار خوش شانس در حال معرفی به عنوان برنده جایزه 60 میلیون دلاری لاتاری
خانم کاملیا کاظمی طلاچی زن ایرانی تبار خوش شانس در حال معرفی به عنوان برنده جایزه ۶۰ میلیون دلاری لاتاری

طلاچی گفت که او به مدت ۳۰ دقیقه بدون اینکه خبر تغییر زندگی را به مادرش بگوید به خانه رفت. این خانم خوش شانس اینطوری توضیح می دهد که: «من ساکت بودم. صحبت نمی‌کردم، گوش می ‌دادم و بر روی این موضوع تمرکز می ‌کردم که چطور می ‌توانم به خانواده ‌ام بگویم که حالا ۶۰ میلیون دلار پول دارم.»

خانم طلاچی می گوید که وقتی به خانه رسیده، سریع دعا کرده و خبر را به اطلاع خانواده اش رسانده است.

این برنده خوش شانس ایرانی تبار توضیح داده است که: «فکر می‌ کنم با نوک انگشتانم فقط فریاد می ‌زدم، مثل فریاد می زدم که: «من برنده بزرگ ریچموند هیل هستم». «خانواده من خوشحال بودند. همگی تشویق می‌ کردند و همدیگر را در آغوش می‌گرفتند.»

ویدئو معرفی زن ایرانی تبار خوش شانس ساکن کانادا که جایزه ۶۰ میلیون دلاری لاتاری را برنده شد

خانم ایرانی برنده بخت آزمایی که اکنون یک میلیونر است گفت: «تا جمعه شب زندگی عادی خود را داشتم.» وی همچنین افزود: «نمی ‌توانم احساسم را توصیف کنم، اما این یکی از آن تجربیاتی است که فکر می‌کنم قبلا هرگز نمی ‌توانستم آن را تصور کنم. تمام سفر زندگی من از جلوی چشمانم می گذرد.»

نکته جالب این است که بلیط برنده روز سه شنبه لاتاری Lotto Max که مبلغ جایزه آن نیز ۶۰ میلیون دلار است در همان منطقه ریچموند هیل فروخته شده است. البته شخص خوش شانسی که آن بلیط را خریداری کرده، هنوز جایزه خود را دریافت نکرده است. تونی بیتونتی (Tony Bitonti) سخنگوی شرکت OLG که برگزار کننده این لاتاری است در این رابطه گفت: که به ندرت پیش می آید که دو بلیط با این ارزش بالا در یک جامعه فروخته شود.

تونی بیتونتی روز چهارشنبه به سی تی وی نیوز تورنتو گفت:

من در دنیایی از احتمال و شانس می کنم و هر چیزی ممکن است اتفاق بیافتد، و گاهی اوقات اتفاق می افتد.

تونی بیتونتی – سخنگوی شرکت OLG ، برگزار کننده لاتاری لوتو مکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *