راد زمردی از جمله بازیکنان حرفه ای پوکر می باشد که البته علت شهرت وی را بیشتر می بایست مربوط به انتشار کتابش به زبان فارسی دانست.

درباره کتاب حکایت مفت بری، نوشته راد زمردی

وی کتاب خود در زمینه پوکر را تحت عنوان حکایت مفت بری در سال ۲۰۱۲ و بصورت آنلاین منتشر کرد.

کتاب حکایت مفت بری را می توان از اولین آثار جدی در دنیای مدرن قمار و شرط بندی به زبان فارسی دانست، این کتاب در زمینه پوکر و توسط راد زمردی که خود سالها در این بازی بصورت حرفه ای فعالیت داشته نوشته شده است.

گفتگوی راد زمردی با بی بی سی

گرچه راد زمردی که طرفدارانش وی را با القابی مانند: رادی کوسه، کوسه و یا مفت بر می شناسند ترجیح داده است هویت خود را پنهان نگاه دارد.

مصاحبه بی بی سی با راد زمردی

با اینحال وی در مصاحبه ای که در سال ۲۰۱۵ در برنامه چمدان انجام پذیرفت و در وبسایت بی بی سی فارسی تحت عنوان “زندگی من در قمار خلاصه می‌شود” انتشار یافت به ارائه توضیحاتی درباره خود پرداخت. آنطور که در معرفی کتاب وی آمده است:

در این کتاب من فرض رو بر این میگذارام که خواننده پوکر بازی کرده و میکند و به اصطلاحات و قوانین پوکر آگاهی نسبی دارد به همین دلیل میپردایم به مسائل شبهه فلسفی پوکر که بسیار شیرینی است.

در ادامه به تئوری ها و استرتژی های پایه ای و پیشرفته و مدرن پوکر میپردازیم. از آنجا که مباحث تئوریک گاهی خسته کننده میشوند، چند فصل در میان از سرگذشت، خاطرات و داستان های زندگی پوکری خودم تعریف خواهم کرد.

امیدوارم که این حکایات برای کسانی که تجربیات مشابهی، دارند جالب و شیرین باشد. بخصوص برای کسانی که در این ماجراها شخصا حضور داشته اند.ازاین دوستان بانام مستعار نام خواهم برد.

تابو شکنی با انتخاب نام مفت بر

علت انتخاب نام مفت بر برای نام این کتاب توسط وی آنطور که خود راد زمردی توضیح می دهد کاهش بار منفی آن است. همچنین راد زمردی پیشتر وبسایتی به آدرس www.moftbar.com را اداره می کرد که متاسفانه دیگر در دسترس نیست.

نسخه الکترونیک این کتاب که شامل ۱۱۲ صفحه می باشد در اینترنت و سایت هایی مانند آمازون قابل تهیه است، همچنین دسترسی به پادکست های وی در آدرس https://soundcloud.com/moftbar-com میسر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *