اگر از ماجرای فیلم سکسی پورن پاریس هیلتون و دوست پسرش ریک سالومان به نام ۱ شب در پاریس خبر ندارید و سن شما بالای ۱۸ است؛ آنگاه شاید این محتوا مناسب شما باشد!!

در دنیای سلبریتی ها حواشی و داستان های عجیب و غریب بسیاری اتفاق می افتد، گاهی حتی حجم این حاشیه ها بقدری است که خود نیازمند یک عمر دراز دیگر میباشد. با اینحال یکی از داغ ترین این موارد مربوط به موضوع جنجالی فیلم سکسی پورن با شرکت پاریس هیلتون میباشد که به همراه دوست پسرش در آن حضور دارد!! در ادامه این نوشته همراه باشید تا به بررسی این موضوع غیرمنتظره بپردازیم {در سایت لیلاج محتوا بصورت سانسور نشده ارائه میگردد، در صورتی که سن شما کمتر از ۱۸ سال است لطفا سایت را ترک کنید.}

سورپرایز: در ادامه این نوشته میتوانید قسمت هایی {بخش های غیرسکسی قابل پخش در این سایت} فیلم سکسی پورن پاریس هیلتون و دوست پسرش را مشاهده کنید!!

فیلم سکسی پورن پاریس هیلتون و دوست پسرش ریک سالومان

ماجرای فیلم سکسی پورن جنجالی

پاریس هیلتون “Paris Hilton” را طرفداران سلبریتی ها به خوبی میشناسند، وی از جمله چهره های مشهور هالیوودی و دنیای فرش قرمز است. این زن سکسی و جذاب که بخش بزرگی از مالکیت هتل های زنجیره ای هیلتون “Hilton Hotels” را از پدر ثروتمند خود به ارث برده است در زمینه های مختلفی مانند هنرپیشگی، خوانندگی و مدلینگ فعالیت داشته است. {کاری که معمولا بسیاری از بچه پولدارها انجام میدهند!}

  • ویدئو کلیپ زیر یک فیلم از پاریس هیلتون که در حالتی شهوتی مشغول عشوه گری است که در حساب اینستاگرام وی منتشر شده است.

تصویری از پوستر فیلم سکسی پورنوگرافی 1 شب در پاریس
تصویری از پوستر فیلم سکسی پورنوگرافی ۱ شب در پاریس

ماجرای فیلم سکسی پورن پاریس هیلتون به نام ۱ شب در پاریس “۱Night in Paris” {بعد از ۱ فاصله دارد، اینجا در فارسی نویسی با مشکل مواجه شدم!} به دورانی بازمیگردد که وی حدود ۱۸ سال داشت و با فردی به نام ریک سالومان “Rick Salomon” به عنوان دوست پسرش در رابطه بود.

ریک سالومان در این فیلم کارگردانی را نیز بر عهده داشته است {البته بعلاوه اینکه جزء ستاره های بازیگری این فیلم سکسی پورن نیز بوده است!!}. تصویربرداری این فیلم سکسی در سال ۲۰۰۱ صورت پذیرفت و سپس در سال ۲۰۰۳ {در ویکی پدیا فارسی اشتباها نوشته شده ۲۰۰۴} توسط شخصی به نام کوین بلت “Kevin Blatt” و استودیو “Red Light District Video” که یک دلال شناخته شده فیلم سکسی و پورنوگرافی میباشد بصورت وسیعی در فضای مجازی منتشر گردید.

بعد از انتشار این فیلم پورنوگرافی که بطور واضح صحنه های سکس و آمیزش جنسی پاریس هیلتون و دوست پسرش ریک سالومان را به تصویر میکشد جنجال بسیاری در دنیای سلبریتی ها و رسانه های پاپاراتزی به پا شد بطوریکه خبر این موضوع در سرتاسر دنیا منتشر گردید.

در ادامه و با داغ شدن این خبر پاریس هیلتون در اینباره توضیح داد که این فیلم سکسی خصوصی به قصد منتشر شدن ضبط نشده بوده و وی اطلاعی از قصد دوست پسرش نداشته است. پس از بیان این اظهارات، ریک سالومان به دلیل این گفته های وی از او به خاطر تهمت زدن شکایت کرد و همچنین پاریس هیلتون نیز شکایتی بر علیه دوست پسرش به دلیل انتشار این فیلم بدون اجازه او مطرح نمود.

یک عکس سکسی از پاریس هیلتون در حالتی شهوانی
یک عکس سکسی از پاریس هیلتون در حالتی شهوانی

دادگاه مرتبط با اختلاف میان پاریس هیلتون و ریک سالومان در تاریخ جولای سال ۲۰۰۵ پاریس هیلتون را محق دانست و بر این اساس خسارتی برابر با ۴۰۰ هزار دلار به وی تعلق گفت، او بخشی از این خسارت را برای کمک به خیریه ها در نظر گرفت.

  • در توییت زیر پاریس هیلتون با شیطنت از لحظاتی که کرست چرمی میپوشیده یاد میکند!!
توییت سکسی پاریس هیلتون

پاریس هیلتون بعدها در مصاحبه ای با مجله مد و پوشاک آقایان به نام جی کیو “GQ” درباره این پرسش که آیا از این فیلم سکسی پولی نیز بدست آورده است گفت که کوچکترین هزینه ای در اینباره دریافت نکرده است.

وی همچنین افزود که این پول کثیفی است و سالومان نیز باید آن را برای (حمایت یا کمک در مقابل) آزار جنسی یا چیز دیگری به خیره ها بدهد. {وی دقیقا واژه چیز دیگری را بکار برده است؛ بنظرم در دنیای سلبریتی های پولدار مساله ارزش پول اینقدر غیر قابل فهم است و لابد برای همین است که بسیاری از افراد با راه اندازی موسسات خیریه این افراد مشهور را تیغ میزنند!!} پاریس هیلتون در همین گفتگو افزود:

صادقانه بگویم من حتی دیگر درباره اش فکر هم نمیکنم.

پاریس هیلتون – درباره موضوع فیلم سکسی پورن او و دوست پسرش

ریک سالومان دوست پسر پاریس هیلتون

ریک سالومان که بعدها پاریس هیلتون در ۳۶ سالگی و در یک برنامه تلویزیونی وی را فردی هوسباز، خودشیفته و بی اخلاق توصیف کرده بود که توجهی به عواطف و احساسات زنان ندارد و نیز وی را با جمله: مردی که ای کاش هرگز ملاقات نمیکردم یاد کرده بود، یک شخصیت جنجالی است.

او البته پس از پاریس هیلتون با زنان مشهور و سکسی دیگری از جمله الیزابت دیلی “E. G. Daily” و شانن دوهرتی “Shannen Doherty” و پاملا اندرسون “Pamela Anderson” نیز وارد رابطه شد که حاشیه های خاص خود را به دنبال داشت. {خلاصه بنظر می آید خیلی از سلبریتی های زن خوشگل و خوش هیکل را از دم تیغ گذرانیده!!}

یک تصویر از ریک سالومان دوست پسر سابق پاریس هیلتون در حال پوکربازی
یک تصویر از ریک سالومان دوست پسر سابق پاریس هیلتون در حال پوکربازی

ریک سالومان متولد ۱۹۶۸ در آمریکاست که اینروزها میتوان ردپای وی که حتی صاحب یک سایت شرط بندی نیز هست را در مسابقات پوکر یافت. او البته در تورنمنت های پوکر با مبالغ ورودی بالا بازی میکند و در کارنامه رقابت هایش توانسته موفقیت هایی نیز بدست بیاورد، از جمله:

  • سال ۲۰۱۴ وی با قرارگرفتن در جایگاه چهارم مسابقات جهانی پوکر WSOP مبلغ ۲.۸ میلیون دلار بدست آورد.
  • در سال ۲۰۱۶ با کسب رتبه سوم در مسابقات One Drop Extravaganza مونت کارلو موفق شد مبلغ ۳.۳ میلیون دلار را کسب کند.
  • وی مجدد در سال ۲۰۱۸ با کسب عنوان چهارم مسابقات جهانی پوکر اینبار مبلغ ۲.۸۴ میلیون دلار را جمع آوری کرد.

بنابراین همانطور که میتوان استنباط کرد ریک سالومان دوست پسر سابق پاریس هیلتون علاوه بر کارگردانی و بازیگری فیلم سکسی پورن در پوکربازی نیز دستی بر آتش دارد!!

مشاهده فیلم سکسی پورن؛ ۱ شب در پاریس

در این قسمت میتوانید بخش هایی از فیلم سکسی پورن پاریس هیلتون و دوست پسرش ریک سالومان به نام ۱ شب در پاریس که البته فاقد صحنه های پورنوگرافی میباشد و در سایت یوتیوب منتشر شده است را مشاهده کنید. {در فرآیند فیلمبرداری این فیلم از یک دوربین ثابت استفاده شده است. قسمت هایی از این فیلم سکسی با استفاده از «تکنیک فیلم در شب» ضبط گردیده و بخش های دیگر آن بصورت عادی در اتاق یک هتل فیلمبرداری شده است.}

یک شب در پاریس: فیلم سکسی پورن پاریس هیلتون و دوست پسرش ریک سالومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *