اگر اینروزها در کازینوهای آنلاین به دنبال جایزه و بونوس هستید، پیشنهاد می کنم جوایز جشنواره جستجوی برفی که مخصوص سال نو میلادی ۲۰۲۱ می باشد را از دست ندهید.

در این روزها درخت های کریسمس با هزاران چراغ روشن می درخشند، آشپزخانه های دنج پر از بوی کلوچه های زنجبیلی شده و در بسیاری از خانه ها فیلم های مخصوص روزهای کریسمس در حال بازپخش هستند. سال نو نزدیکتر و نزدیکتر می شود… گویا این یک زمان جادویی است؟

هیاهوی جشن سال نو به استودیو بازی سازی BGaming نیز رسیده است و آنها نخستین جشنواره جستجوی برفی خود به نام “Snowy Quest” را راه اندازی کرده اند.

جشنواره جستجوی برفی
جشنواره جستجوی برفی مخصوص روزهای جشن سال نو میلادی

درباره جشنواره جستجوی برفی

در این جشنواره که از تاریخ ۳۰ دسامبر ۲۰۲۰ تا ۴ ژانویه برقرار است شما می توانید در بازی های اسلات تولید شده توسط این شرکت به بازی بپردازید و شانس خود را برای برنده شدن جوایز ویژه جشنواره جستجوی برفی بیازمایید.

در طول تاریخ این جشنواره یک سمبل مخفی در بازی اسلات جانی کش جاسازی شده است که اگر کمی بخت با شما یار باشد ممکن است بر روی صفحه بازی شما ظاهر گردد.

جایزه های مختلف در سطح های گوناگون بازی اسلات جانی کش
جایزه های مختلف در سطح های گوناگون بازی اسلات جانی کش

پاداش ها در سه سطح و بصورت زیر هستند:

  • سطح ۱: در این سطح اگر برنده جایزه ای با ضریب ۱۵x شوید و یا در طول اسپین های رایگان نشانه مخفی شده را پیدا کنید می توانید با کلیک بر روی آن بین ۱ تا ۱۰ امتیاز جمع آوری کنید. پاداش این سطح یک تی شرت مخصوص با طراحی جانی کش می باشد.
  • سطح ۲: در این سطح اگر با سمبل های معمولی بازی مانند علامت تحت تعقیب (Wanted)، کیف پر از پول، کلاه، تفنگ ها، تکیلا، سیگار و یا نشانه خود جانی کش جایزه بدست بیاورید. پاداش این حالت یک سویشرت یا به قول معروف هودی (Hoodie) است.
  • سطح ۳: در طول بازی یک سمبل تغییر شکل یافته پنهان شده است که اگر بتوانید آن را تشخیص دهید و بر روی آن کلیک کنید بین ۷۵ تا ۱۵۰ امتیاز را بدست خواهید آورد. پاداش ویژه در این حالت یک تی شرت مخصوص با طراحی جانی کش + یک سوییشرت یا به قول معروف هودی (Hoodie) خواهد بود.

شرایط جشنواره جستجوی برفی

شرایط جشنواره جستجوی برفی
شرایط جشنواره جستجوی برفی
  • هر جشنواره برفی می تواند شامل ۲۵ برنده باشد.
  • هر چقدر امتیازهایتان در بازی بیشتر باشد، شانس برنده شدن شما نیز بیشتر خواهد بود.
  • نمایش لیدربرد بصورت زنده در سایت BGaming در دسترس خواهد بود.
  • شما می توانید پاداش های تی شرت و سوییشرت خود را با اسپین رایگان عوض کنید که نحوه ارزش گذاری آن مطابق جدول زیر خواهد بود:
سطح جایزهتعداد اسپین رایگان در صورت تعویض
سطح ۱ جشنواره جستجوی برفی۵۰ اسپین رایگان
سطحح ۲ جشنواره جستجوی برفی۱۰۰ اسپین رایگان
سطح ۳ جشنواره جستجوی برفی۱۵۰ اسپین رایگان
جدول ارزش گذاری تعویض پاداش های ویژه یا اسپین رایگان در جشنواره جستجوی برفی
  • توجه داشته باشید که در صورت تعویض پاداش ویژه با اسپین رایگان می توانید این اسپین ها را علاوه بر بازی جانی کش در اسلات های بزن به جاده، میوه میلیون، بانوی خوش شانس ماه و الویس قورباغه در لاس وگاس استفاده کنید. همچنین اسپین های رایگان جشنواره جستجوی برفی تا ۲ هفته پس از دریافت کد آن قابل استفاده هستند.
  • برندگان جشنواره جستجوی برفی در ۶ ژانویه مشخص خواهند شد و در شبکه های اجتماعی Bgaming معرفی خواهند گردید. پس از معرفی از طرف مدیران Bgaming با برندگان ارتباط برقرار خواهد شد و درباره نحوه دریافت جایزه هماهنگی صورت خواهد پذیرفت.
  • اگر به دلیل محدودیت های مربوط به همه گیری ویروس کرونا امکان ارسال پاداش ویژه به کشور خاصی وجود نداشته باشد در اینصورت در عوض اسپین رایگان به بازیکن هدیه خواهد شد.

تعطیلات زمستانی خوبی داشته باشید، به جشنواره جستجوی برفی بپیوندید و علاوه بر سرگمی شانس خود را برای برنده شدن جوایز بزرگ بیازمایید.

BGaming

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *