برترین شرکت‌ های افیلیت و نمایندگان در بازار کسب و کار قمار آنلاین (iGaming) در اولین کنفرانس همکاری در فروش ویژه در شهر باکو آذربایجان گرد هم می‌ آیند.

پیشتر در مطلب جداگانه ای به برگزاری اولین رویداد تجاری در زمینه کسب و کارهای قمار آنلاین در شهر باکو آذربایجان پرداخته ایم، اکنون با نزدیک شدن به زمان برگزاری این کنفرانس شرکت برگزار کننده از تعویق زمان برگزاری مراسم خبر داده است.

زمانبندی جدید برگزاری کنفرانس آی گیمینگ (iGaming) آذربایجان

Azerbayjan iGaming Affiliate Conference 2021
Azerbayjan iGaming Affiliate Conference 2021

قابل توجه است که محدودیت های قرنطینه در آذربایجان مانع از برگزاری این رویداد در تاریخ از پیش تعیین شده گردید، در همین رابطه لازم به توضیح است که قوانین زیر تا تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۲ در کشور آذربایجان اعمال خواهد گردید:

  • ورود و خروج از خاک کشور با استفاده از هر مسیر حمل و نقل ممنوع است (به استثنای پروازهای ویژه، چارتر، ترانزیتی و حمل و نقل بار).
  • رویدادهای عمومی، سینماها و موسسات سرگرمی با محدودیت مواجه خواهند شد.
  • پذیرش شهروندان، جلسات تجاری و مذاکرات در ارگان های دولتی و شرکت های خصوصی محدود خواهد بود.

بنا به دلایل فوق برگزارکنندگان این رویداد تصمیم گرفتند که این کنفرانس را در دوره زمانی با ثبات تری برگزار نمایند، زمانی که امکان ورود به کشور و نیز حضور بدون ممانعت در این مراسم وجود داشته باشد.

تاریخ جدید برنامه ریزی شده برای کنفرانس ۱۶ فوریه ۲۰۲۲ می باشد.

لیلاج

زمانبندی مجدد به این رویداد فرصت میدهد کارشناسان و شرکت‌ های متخصص بیشتری را به سمت خود جذب نموده و حداکثر اطلاعات مفید در مورد تبلیغ کازینوهای آنلاین و وب‌ سایت‌ های شرط‌بندی در مناطق مختلف را در اختیار مهمانان قرار دهد.

فعالیت های در نظر گرفته شده برای مهمانان این رویداد

کنفرانس شرکت های افیلیت iGaming آذربایجان (Azerbaijan iGaming Affiliate Conference 2021) متخصصان برتر در این حوزه تجاری که اطلاعات زیادی در مورد چگونگی به دست آوردن ترافیک بازدید با کیفیت بالا به منظور جذب قماربازان دارند را با یکدیگر متحد خواهد نمود. آنها در مورد تازه های بازار، چشم انداز توسعه آن و بهترین ابزار برای ارتقای پلتفرم های iGaming صحبت خواهند کرد. با سخنرانان جدید این مراسم آشنا شوید:

گالینا باکوشوا (Galina Bakusheva)

سرفصل کنفرانس. بسیاری وی را به عنوان یک متخصص سئو مستقل می شناسند. این متخصص با ۱۰ سال تجربه و ۴ سال فعالیت اختصاصی در زمینه سئو ویژه سایت های قمار آنلاین تجربیات مهمی را به اشتراک خواهد گذاشت. ارائه این سخنران با نام: «سئو. شروع سریع وب سایت افیلیت» ، “SEO. Quick start of the affiliate website” خواهد بود.

وردان مارلون (Vlad Marlon)

متخصص ترافیک با ۸ سال تجربه. او ۷ سال است که در زمینه آی گیمینگ iGaming کار می کند. در سال ۲۰۱۵، وی گروه Marlerino را تاسیس کرد که راه حل های منحصر به فرد فناوری اطلاعات را ارائه می دهد، با منابع ترافیکی مختلف کار می کند، استارت آپ های محلی را پشتیبانی و توسعه می دهد. ارائه وی با نام: “CPA یا RevShare؟ پیش‌بینی‌های بازار و تجربه مالی ما طی چندین سال” ، “CPA or RevShare? Market forecasts and our financial experience over several years” خواهد بود.

شبکه سازی و توسعه روابط تجاری در کنفرانس بهترین راه برای ملاقات های سودمند

کنفرانس همکاری در فروش آی گیمینگ آذربایجان یک شبکه از متخصصان برتر این حوزه از تجارت است. این رویداد بهترین بازاریاب‌ ها، متخصصان سئو، وب‌ مسترها، نمایندگان برنامه‌ های افیلیت و گردانندگان قمارخانه های آنلاین را گرد هم می‌آورد.

برای ملاقات راحت تر با افراد نیز در این کنفرانس زمانی برای دوستیابی سریع و توسعه ارتباطات تجاری وجود خواهد داشت. ارتباط برقرار کنید، کارت های ویزیت را مبادله کنید و به دنبال مخاطبین جدید بین بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در این رویداد باشید. فعال باشید، و در پایان روز، شانس دریافت پیشنهاد از یک تبلیغ‌ کننده یا یافتن یک بازاریاب را خواهید داشت، متخصصانی که همه چیز را می‌دانند.

برای عضویت عجله کنید و از تخفیف بهره مند شوید

زمان را از دست ندهید و همین الان در کنفرانس ثبت نام کنید. هنگام خرید بلیط با استفاده از کد تبلیغاتی AZ-20 میتوانید از ۲۰٪ تخفیف تضمینی بهره ببرید.

به کنفرانس آی گیمینگ آذربایجان بپیوندید تا مهارت های حرفه ای خود را ارتقا دهید، با بهترین تبلیغ کنندگان آشنا شوید و پیشنهادات سودآور را بیابید!

برای اطلاعات بیشتر و بلیط به سایت igamingconf.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *