پس از مشکلات بوجود آمده برای دیگو سانچز در مسابقات یو اف سی اکنون مربی او جاشوا فابیا در انتقاد از دانا وایت گفت که او با مبارزان زن یو اف سی رابطه سکس دارد.

جنجال جدید یو اف سی را اینبار جاشوا فابیا “Joshua Fabia” مربی صاحب نام دیگو سانچز “Diego Sanchez” رقم زد، او طی سخنانی تند علیه رئیس یو اف سی موضوع گرفت و گفت که دانا وایت رئیس اجرایی یو اف سی با زنان ورزشکاری که در یو اف سی مبارزه میکنند سکس می کند.

جاشوا فابیا و دیگو سانچز

جاشوا فابیا از مربیان شناخته شده ورزشکاران یو اف سی است که البته به دلیل تمرینات خشن و سخت خود در میان مبارزان رشته های رزمی ترکیبی کاملا شناخته شده است. فیلم زیر ویدئو بخشی از تمرینات آماده سازی جاشوا فابیا است که در وضعیتی عجیب در حال ضربه زدن به شاگردش دیگو سانچز میباشد. {هشدار: محتوای این ویدئو بسیار خشن میباشد.}

فیلم تمرینات عجیب دیگو سانچز به همراه مربی اش جاشوا فابیا

رابطه سکسی دانا وایت با مبارزان زن یو اف سی

اظهارات جاشوا فابیا که البته پس از اخراج دیگو سانچز از یو اف سی به دلیل آنچه مشکلات روحی روانی وی اعلام شده بود مطرح شده است به بخشی از حواشی داغ سکسی میان مبارزان زن یو اف سی و دانا وایت به عنوان رئیس یو اف سی اشاره دارد.

دیگو سانچز یکی از خشن ترین مبارزان یو اف سی است
دیگو سانچز یکی از خشن ترین مبارزان یو اف سی است

وی همچنین در ابتدای گفته هایش که در طول یک گفتگوی ویدئویی صورت گرفت نسبت به گفته هایی درباره همجنسگرا بودن خودش و شاگردش اشاره کرد؛ اگرچه من حتی دوستانی دارم که همجنس گرا هستند با اینحال نه من و نه دیگو سانچز همجنسگرا نیستیم.

در ویدئو زیر میتوانید گفته های جاشوا فابیا در اینباره را مشاهده کنید. {ویدئو صحبت های کامل راجع به شایعات سکس دانا وایت و مبارزان زن یو اف سی را میتوانید ویدئو اصلی True Story # 19 Diego Sanchez & Joshua Fabia” مشاهده کنید}.

فیلم صحبت های جاشوا فابیا درباره شایعات سکس دانا وایت با مبارزان زن یو اف سی

این مربی پرسابقه در جدیدترین حملاتش به یو اف سی و شخص دانا وایت گفت:

چرا هیچ کسی درباره شایعاتی که پیرامون دانا وایت و سکس کردن با مبارزان زن یو اف سی مطرح است صحبت نمیکند؟ میدانید دانا وایت با چند زن مبارز در UFC سکس کرده است؟ میدانید سین شلبی “Sean Shelby” {معاون ارشد روابط استعدادهای درخشان} با چند زن سکس داشته است؟ اینها واقعیات هستند مرد…

اشاره جاشوا فابیا به سکس دانا وایت و زنان یو اف سی

دیگو سانچز مبارز یو اف سی: میترسم

دیگو سانچز که آخرین مبارزه اش را در سپتامبر سال ۲۰۲۰ به انجام رسانده است اکنون میگوید با وضعیت جدیدی که پیش آمده است و برملا شدن این حواشی از زندگی خود میترسد. او در گفتگویی ویدئویی با SiriusXM’s “MMA Today” گفت:

من میخواهم به شما بچه ها بگویم که در حال حاضر من حتی برای زندگی لعنتی خودم هم میترسم. من میترسم که این شرکت، این کمپانی انحصاری میلیارد دلاری تصمیم بگیرد در سراسر جهان به دنبال من باشد.

صحبت های دیگو سانچز درباره ترسش از اقدامات یو اف سی بر علیه او

صحبت های دیگو سانچز درباره نیمه تاریک مسابقات یو اف سی و آنچه بر ورزشکاران رشته های رزمی حاضر در این مبارزات میگذرد را میتوانید در ویدئو زیر مشاهده کنید {صحبت های دیگو سانچز درباره ترس از یو اف سی در زمان ۲۸:۳۲ میباشد.}:

گفتگوی ویدئویی دیگو سانچز مبارزه ام ام ای و گفته هایش درباره ترس از تهدید شدن توسط یو اف سی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *